Výpis článků - Lidské zdroje

Lidské zdroje se zabývají tím, jak objevit a využít potenciál člověka ne jen pro jeho vlastní rozvoj, ale také firemní. Jak správně hodnotit práci pracovníka, produktivitu, také jak nastavit vzájemné vztahy na pracovišti pro spolupráci. Do Lidský zdrojů patří plánování, výběr pracovníků, zaškolení, nastavení osobního rozvoje, odměňování až ukončení spolupráce. 

Koučink má vést k výkonu, motivaci, spokojenosti

Koučink ve firmách efektivně

Koučink je stále žhavá novinka na poli vzdělávání, a tak se těší velké pozornosti.…

coaching, koučink, motivace

Motivace zaměstnanců - krize

Když standardní motivace zaměstnanců…

Práce přibývá. Zaměstnanci již nechtějí peníze, bonusy je nezajímají, o přesčasech…

motivace zaměstnanců, krize

Kvalitní výcvik se musí co nejvíce blížit praxi

Kvalitní výcvik vede k návykům

Kéž by zaměstnanci brali svoji práci stejně vážně jako hasiči. Každá chyba a…

trénink, kurz, školení

Motivace vede pracovníky k výkonu

Motivace – nové cesty k vlastním…

Jakým způsobem můžeme najít cestu ke svým zaměstnancům, aby byli schopni podávat…

odměna, sebezdokonalování

Výběr pracovníka - náročný úkol pro manažera

5 tipů, jak vybrat spolupracovníka

Jsem na všechno sám, a potřeboval bych někoho, kdo by mi mohl pomoci. Nejraději,…

výběr pracovníků, role

Mohou dostat školáci zdravou stravu v automatech? ANO

Zdravá strava ve školách

Všichni rodiče chtějí, aby jejich děti byly zdravé. Základem je správná životospráva…

automaty, zdravá strava, škola

Hubnutí je otázkou dobré stravy

Správné stravování pro pracovně vytížené

Dnešní uspěchaná doba velmi negativně ovlivňuje nás a naše zdraví. Čím dál více…

zdraví, stravování

Vnitřní dialog - autentický projev

Autentický projev při prezentacích

Člověk prezentuje, i když třeba jen sám sebe, při každé příležitosti, kdy předstoupí…

vnitřní dialog, tréma

Lepší je pozitivní myšlení, než ztratit spousty času negativními výlevy

Jak být pozitivní

Často u lidi uslyšíte - Buďte pozitivní! Myslete pozitivně! To je cesta z Vašich problémů. Jenže tuto větu…

aktivní, pozitivní pohled

Malé černé šaty - fotograf Jiří Sláma

První dojem může někdy rozhodnout

Cítíme se unaveně, vyčerpaně, nikam se vám nechce a zrovna dnes je den plánovaného…

oblečení, šaty, malé černé

Zájem a touha ponořit se do problému je 1. krokem kreativity

Kreativita není náhoda

Možná jste se setkali s názorem, že kreativita je výsada jen několika vyvolených. Přesto podnikatelé…

tvořivost, soustředění

Rozvoj talentu závisí na nás samotných

Rozvoj talentů

Nejlepší způsob jak se rozvíjet, je poznávat sebe sama. Je to zároveň to nejtěžší, protože člověku se nechce…

talent, trénink, vnitřní

Formální autorita

Kdo je opravdový lídr?

Podle zdravého selského rozumu, a samozřejmě také přesvědčení drtivé většiny podnikatelů a manažerů, by vůdčí…

ASPO – analýza sociálního

Poslouchejte whistleblowera, může mít užitečné upozornění

Poslouchejte whistleblowera!

Whistleblower, česky řečeno asi „ten kdo píská na píšťalku“, je člověk,…

naslouchat, následky

Důvěra klesá s nárůstem stresu, byrokracie a chaosu. Lepší je najít cestu ke spolupráci.

Zákon důvěry v managementu

Důvěra funguje tam, kde management hra (práce) baví. Současně dělá vše pro to, aby…

důvěra, pomoc, vztah, majitel

Být součástí týmu

Být součástí týmu

Pracovní tým se stále tvoří a jeho příjemná či jiná atmosféra je ovlivňována tím, jak se kdo cítí být členem týmu,…

kolektiv, součást, osobnost

Jsme, jací jsme

Jsme, jací jsme

„…každému z nás, když dospěje, odhalují velcí duchové totem, který nás má provést na životní cestě.…

životní cesta, odvaha

Vejde ten, koho vidíme I

Vejde ten, koho vidíme

"Když jste se někdy díval někomu do očí, jako já jsem se kdysi díval do jedněch očí, nenapadlo vás, že…

vlastní cesta, moudrost

Zákon přítažlivosti v managementu

Zákon přítažlivosti v managementu

Zase si toho nikdo nevšiml, posteskne si majitel firmy. Copak bych nemohl najít…

přitažlivost, management, být

Holistický management - dělat nebo nedělat chyby

Holistický management II - dělat a…

Jednou z výrazných charakteristik holistického managementu je jeho schopnost…

dělat chyby, synergie

« předchozí 1 2 následující »

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Subjektivita je jedním z největších zabijáků úspěšných kampaní.“ více >>

Radka Hošková Radka Hošková

Pokud marketingový pracovník přemýšlí, co by se líbilo jemu, jak by reagoval na dané sdělení on, posílá svoji kampaň do záhuby. Cílová skupina, ke které marketér hovoří, je většinou naprosto jiná, než je on sám.

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie