Výpis článků - Marketing

Marketing je nauka o trhu a jeho chování. V základu zahrnuje zejména tvorbu poptávky, průzkum trhu, plánování výrobního programu, propagaci výrobků a služeb.
Marketing uplatňuje tzv. 4P (Product - produkt a služby, Price - cena, Place - distribuce/umístění, Promotion - prezentace produktů). Konkrétní způsob naplnění jednotlivých zásad se nazývá marketingový mix. Podle cílové skupiny se volí správné formy prezentace a reklamy.

Média - rozcestník - dát o sobě vědět

Jak dát o sobě vědět – pro…

Mám zaplatit inzerát v novinách nebo raději banner na internetu? Jak se o tom,…

komunikační mix, marketing

Tisková konference

Jak zvýšit efekt tiskové konference…

Tisková konference patří mezi velmi důležité nástroje Public Relations pro…

tisková konference, sociální

Tvorba produktů - služby

Cílová skupina je klíčem ke splnění cílů

Každý by měl jít za svým cílem, ne jinak je tomu i v oblasti služeb a…

produkt, analýza trhu, hotel

Nejčastější chyby SWOT analýzy

Nejčastější chyby při tvorbě SWOT…

SWOT analýza je velmi jednoduchá metoda, ve které se snadno dělají…

SWOT matice, metoda, analýza

Podnikatelské prostředí se mění, měl by se měnit i náš přístup

Změna chápání role managementu 21.…

Podnikání by mělo vytvářet hodnoty pro celou společnost a zároveň být v souladu s…

strategie, management

Moderní pirátství nenosí pásky přes oči, ale obleky.

Potrestané pirátství…

Všeobecně se uznává, že se obvykle nevyplácí obcházet dobré mravy. V rozporu s…

tds brno, svařování

SWOT analýza pro orgány veřejné správy

Metodika zpracování analýzy SWOT pro…

Na vrcholových úrovních řízení, zejména při zpracování strategických dokumentů pro…

matice SWOT, analýza SWOT

Externí komunikace vytváří obraz vaší firmy v očích veřejnosti i médií

Externí komunikace vytváří obraz vaší…

Napsat tiskovou zprávu není žádná věda,“ slýcháme často ze všech stran. &bdquo…

korporátní styl, tisková zpráva

Vize a strategie je základ podnikání

Bez vize a strategie se špatně podniká

Většina podnikatelů začíná svou kariéru myšlenkou. Myšlenkou, o které si myslí, že…

vize, strategie, školení

Porterův model konkurenčních sil

Analýza konkurenčních hrozeb a tlaků v…

Dnes i menší firmy dokáží položit „na lopatky“ mohutnější firmy, které…

porterův model konkurenčních sil

Marketing nevyhazovat velké peníze

O umění (ne)vyhazovat velké peníze

Malý podnikatel, živnostník, který nainvestoval do nového drahého kapacitního…

marketing, reklama, agentura

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Nevěřte, dokud si danou věc neumíte zkontrolovat nebo není z Vámi prověřeného, spolehlivého zdroje.“ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Je snadné uvěřit hezkým slovům ostatních, jak co umí, jak budou pracovat, jak pracují přes čas apod. Skutečnost však nebývá tak ideální. Majitelé firem o tom ví své. Nejvíc si stěžují manažeři a majitelé, kteří si nové pracovníky neprověří, nezeptají se na reference, nezavolají poslednímu zaměstnavateli nebo si neudělají namátkovou kontrolu. Je zcela jedno, zda jste ve výrobě, na stavbě, v cukrárně nebo vývojovém oddělení. Vždy je třeba si informace ověřovat. Vždy se nemusí jednat o podvod a lež, ale velmi často se jedná o neznalost, jiné zkušenosti apod. Včasná kontrola Vám ušetří spoustu času a peněz. 

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie