Výpis článků - Média

Obor Média (Media Relations) se zde zabývá jak nastavit správné vztahy s představiteli médii, jak využít protředků pro hromadnou komunikaci s cílovými skupinami, veřejností. 

Tisková konference

Jak zvýšit efekt tiskové konference…

Tisková konference patří mezi velmi důležité nástroje Public Relations pro…

tisková konference, sociální

Vlk se nažral a koza zůstala celá a s kým jít krást koně….

Vlk se nažral a koza zůstala celá a s…

Jsou to stará česká přísloví. První přeneseně pokazuje na snahu ošálit či klamat. …

svářeč, Technický dozorčí

Komunikace s médii má svá pravidla a metody

Zásady „K“ v mediální Komunikaci

Věci které vypadají složitě mohou být ve skutečnosti velmi jednoduché  a…

média, novináři, korektnost

Topolánkův pád očima mediálního poradce

Topolánkův pád očima mediálního poradce

Na počátku stál sebevědomý předseda jedné ze dvou nejvýznamnějších politických stran…

média, metoda K, prevence

Externí komunikace vytváří obraz vaší firmy v očích veřejnosti i médií

Externí komunikace vytváří obraz vaší…

Napsat tiskovou zprávu není žádná věda,“ slýcháme často ze všech stran. &bdquo…

korporátní styl, tisková zpráva

Interní komunikace

Zabraňte fámám, dbejte na interní…

Firma jde od desíti k pěti, asi budeme bez práce,“ šeptají si zaměstnanci.…

krize, proces, komunikace

Propagace poradeství a poradců v TV Pohoda - služba PORADNA

Propagace poradenství a poradců v TV…

Vlastní cesta propaguje poradenství a služby poradců. 28. července 2008 vyšla…

poradce, poradenství, kurz

Důvěra vybranným institucím veřejného života v (%)

WWW – postřik na mediálního škůdce

Informace jsou všude. Museli bychom být slepí a hluší, abychom se takřka neustále…

média, školení, internet

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Mikrořízení je úspěšným zabijákem výkonnosti mnoha malých a středních firem.“ více >>

Martina Václavíková

Občas někde něco nefunguje a my máme tendence vyhrnout si rukávy a udělat to, na co naši zaměstnanci "nestačí". A mikrořízení je na světě. Pokud se tomuto chce manažer vyhnout, musí vědět on i jeho lidé, co má být výsledkem, ten naplánovat, průběžně vyhodnocovat a nakonec ho dosáhnout. Tzn., musí vědět, jak strategii podniku převés do každodenní praxe a práce svých lidí. 

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie