Výpis článků - Média

Obor Média (Media Relations) se zde zabývá jak nastavit správné vztahy s představiteli médii, jak využít protředků pro hromadnou komunikaci s cílovými skupinami, veřejností. 

Tisková konference

Jak zvýšit efekt tiskové konference…

Tisková konference patří mezi velmi důležité nástroje Public Relations pro…

tisková konference, sociální

Vlk se nažral a koza zůstala celá a s kým jít krást koně….

Vlk se nažral a koza zůstala celá a s…

Jsou to stará česká přísloví. První přeneseně pokazuje na snahu ošálit či klamat. …

svářeč, Technický dozorčí

Externí komunikace vytváří obraz vaší firmy v očích veřejnosti i médií

Externí komunikace vytváří obraz vaší…

Napsat tiskovou zprávu není žádná věda,“ slýcháme často ze všech stran. &bdquo…

korporátní styl, tisková zpráva

Interní komunikace

Zabraňte fámám, dbejte na interní…

Firma jde od desíti k pěti, asi budeme bez práce,“ šeptají si zaměstnanci.…

krize, proces, komunikace

Propagace poradeství a poradců v TV Pohoda - služba PORADNA

Propagace poradenství a poradců v TV…

Vlastní cesta propaguje poradenství a služby poradců. 28. července 2008 vyšla…

poradce, poradenství, kurz

Důvěra vybranným institucím veřejného života v (%)

WWW – postřik na mediálního škůdce

Informace jsou všude. Museli bychom být slepí a hluší, abychom se takřka neustále…

média, školení, internet

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Většina firem má skvělého pracovníka pana ONO. Málo kdo ho dokáže skutečně najít.“ více >>

Pavel Trvaj Pavel Trvaj

Nejlepší jsou na poradách a v řešitelských týmech vyjádření typu – „Měli bychom udělat...“, „Udělejte to nějak...“, „Mělo by se....“, „Však On to někdo udělá...“. Všechny tyto věty vlastně zadávají práci panu ONO. Když se však hledá splnění úkolů, výsledky není možné najít pana ONO. Prostě neexistuje. Každý si myslel, že pan ONO je někdo jiný než on sám.

Zadáváte-li jakýkoliv úkol, vždy je třeba jasně se dohodnout s konkrétním řešitelem. Osobou odpovědnou za vyřešení úkolu. To ještě nestačí, je třeba přidat i termín do kdy úkol potřebuje mít firma splněn, jaký má být konkrétní výstup.

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie