Netradičně vlastní cestou poznání

datum publikace 07.08.2012

Netradiční formou k odbornému poznání

Za poradce by měli mluvit jeho zákazníci. Vlastní cesta v nové verzi klade maximální důraz na výsledky, spokojenost zákazníků a hlavně na netradiční zábavný způsob poznání. Především se počítá hodnocení, která jsou ochotni písemně poskytnout zákazníci poradců Vlastní cesty. Nejen to. Portál by měl pomáhat lidem, hledat jejich řešení, jejich vlastní cestu k úspěchů. Když si kdokoliv neví rady, může využít sítě našich poradců.

Související články

Po 7 letech Vlastní cesta představuje novou verzi poradenského portálu. Nejedná se jen o změnu grafiky, představujeme i novou filozofii a hlavní principy pro poradenství. Poskytujeme netradičním způsobem poradenství a i proto by poradenský portál měl být netradiční. Hravý, ale zároveň by měl ukazovat, že naše kroky po naší životní cestě mohou být snadnější a vést k lepším výsledkům, budou-li podpořeny posledními poznatky profesionálů z jednotlivých oborů.

Zasadit myšlenku, sklidit ovoce

Poradci by měli být nezávislí, oboru znalí profesionálové, kteří dokáží rozpoznat skutečné potřeby zákazníka a naučit ho, jak jich efektivně dosáhnout. Hlavním nástrojem poradce jsou jeho myšlenky. Myšlenka, která zákazníka zaujme, má šanci na realizaci. Vše začíná u našich myšlenek. Inspirativní myšlenky naleznete vždy ve sliderech, pod levým sloupcem a u každého poradce. Najetím myši na myšlenku se Vám rozkryje její stručné vysvětlení a také autor.

Myšlenka je jen začátek cesty. Naší osobní cesty poznání, na kterou se vydáváme každý den. V běžném životě se musíme občas protloukat sami nebo nám poradí přátelé. Ti však nemusí být odborníci na danou problematiku. Dozvíme se tak spíše upřímné, dobře míněné rady, ale bez záruky odbornosti. My Vám přinášíme cestu poznání, která začíná v poli pro vyhledávání. Vyhledejte si co potřebujete. Máte-li chuť, spojet se s poradcem, který danou oblast řeší profesionálně. Rádi Vám pomohou.

Zeptejte se na reference našich klientů

Důvěra je pro nás poradce nade vše. Bez ní není možné dobře spolupracovat se zákazníkem. Je velmi obtížné, aby nový zákazník získal důvěru v někoho cizího, proto jsme se rozhodli podpořit důvěru odpovědností. Pro své klienty pracujeme co nejlépe. To je dobře známá fráze. U poradců Vlastní cesty však znamená, že po ukončení práce žádá zákazníka o písemnou referenci na firemním papíru a s podpisem odpovědného pracovníka. Pouze taková reference se objeví na portálu Vlastní cesty v pruhu pod slidery. Reference si můžete prolistovat a proklikat až na poradce, který danou práci odvedl. Také můžete poradce požádat o telefonický kontakt na zákazníka, abyste se osobně mohli vyptat přímo zákazníka na otázky, které Vás zajímají. (Pozn. zákazník musí souhlasit s poskytnutím telefonu.)

Hrou a spoluprací k lepším výsledkům

Jako poradci spolupracujeme a neustále hledáme cesty, jak by si mohli zákazníci „vážné, odborné metody a pravidla“ osvojit netradiční zábavou a hrou. Připravujeme tréninky, které nejsou přednáškou teoretických informací, ale připravujeme prostředí, situace, ve kterých zákazník nové poznatky nejprve:

  • objeví
  • vyzkouší
  • osvojí
  • využije k úspěchu ve firmě nebo v osobním životě.

Klademe maximální důraz na to, aby tréninky probíhaly na konkrétních případech, které pracovníci právě řeší ve firmě. Na tréninku řeší vlastní pracovní problém. Jeho povinností je pak jej dotáhnout do úspěšného konce ve svém pracovním prostředí. Naši poradci si i dodatečně po tréninku zjišťují, zda se tak stalo. Úzce tedy spolupracujeme s managementem, abychom našli a prokázali nové úspěchy. Každý úspěch pak komunikujeme směrem do firmy a je možné jej komunikovat i na Vlastní cestě. Na portálu tak naleznete články od pracovníků našich zákazníků. To je další poslání Vlastní cesty – Vše vychází z praktických zkušeností.

Neustále v obraze

Portál Vlastní cesta neustále žije. Každý měsíc přibývají nové články, popisy metod, reference a další zajímavosti z praxe. Poradci vždy, když narazí na opakující se problém v praxi, připraví k němu článek nebo nabídku.  Tak poradenský portál žije s aktuální praxí a poradci s potřebami svých zákazníků. Chcete-li být o každé změně informování, prosím zapište si svůj email do pole „Odběr novinek“ v hlavní zelené liště nahoře na portálu. Přijde Vám email, ve kterém prosím nezapomeňte potvrdit přiložený link.

Jiří Střelec

Diskuze k článku

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Nejrozšířenější, nejjednodušší postup jak efektivně rozjet podnikání je ISO, jen málokdo to pochopil.“ více >>

Pavel Trvaj Pavel Trvaj

Každé podnikání (i výroba piva) začíná tím, že si odpovím na následující otázky – kdo potřebuje pivo? Kolik ho bude potřebovat? Za kolik jej mohu prodávat? Apod. Prostě napřed uděláte rozbor potřeb, zákazníků – marketingový průzkum, finanční kalkulace. Stanovíte si konkrétní vizi, strategii, cíle. Vše připravujete sami, je to přeci Vaše myšlenka, Vaše podnikání, prostě se angažujete.

Když vše dává smysl a je to reálné, začnete definovat, co musíte všechno a jak udělat – no prostě definujete procesy. K nim pak přidáte zdroje (lidské a materiální), vybavení, informace, apod. Pokud jsou pořád rizika menší než možnost být přínosný pro zákazníka. Můžete podnikání rozjet. Oslovíte zákazníky, dodavatele, uzavřete smlouvy, začnete vyrábět a dodávat. Určitě na poprvé nebudete skvělí, ale vyděláte první peníze, dostanete nové nápady a začnete zlepšovat, co již máte. Když si ty nejdůležitější myšlenky, postupy, výsledky zapíšete, máte firmu připravenou podle ISO 9001. 

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie