Výpis článků - Komunikace (PR)

Public relations (vztahy/vazby s veřejností) jsou techniky, metody a nástroje, pomocí kterých firma nebo společnost vytváří, udržuje důvěryhodnost, vztahy a žádoucí povědomí se svým okolím (veřejností, partnery, dodavateli, zákazníky, politiky, a dalšími). Studuje jednotlivé postoje cílových skupin a snaží se je ovlivňovat. Základem Public Relations je poskytování informací veřejnosti a vybraným cílovým skupinám. Zároveň získávání zpětné vazby o dopadu a působení poskytnuté informace. Důležitým aspektem Public Relations je tedy obousměrnost komunikace (např.: na rozdíl od reklamy).

Tisková konference

Jak zvýšit efekt tiskové konference…

Tisková konference patří mezi velmi důležité nástroje Public Relations pro…

tisková konference, sociální

Neefektivní komunikace - problém není v neverbální komunikaci

Příčiny neefektivní komunikace

Neverbální komunikace většinou nebývá problémem špatné komunikace. Spíš prozrazuje…

komunikace, neverbální

Přesvědčit pracovníky k úsporám vyžaduje přípravu - netajit stav, výhrady, úkoly, porozumění

Jak přesvědčit zaměstnance uskrovnit se

Musíte šetřit náklady? Omezovat výdaje? Anebo naopak rostete, a je potřeba dostat do…

komunikace, úspory, change

Vnitřní dialog - autentický projev

Autentický projev při prezentacích

Člověk prezentuje, i když třeba jen sám sebe, při každé příležitosti, kdy předstoupí…

vnitřní dialog, tréma

Být součástí týmu

Být součástí týmu

Pracovní tým se stále tvoří a jeho příjemná či jiná atmosféra je ovlivňována tím, jak se kdo cítí být členem týmu,…

kolektiv, součást, osobnost

Bez pozitivních hodnot nebude ani externí komunikace pozitivně hodnotná

Externí komunikace a osobní poslání

Správná externí komunikace, jednotný korporátní styl, atd. nesou určitě své ovoce.…

vnitřní hodnoty, firemní

Externí komunikace vytváří obraz vaší firmy v očích veřejnosti i médií

Externí komunikace vytváří obraz vaší…

Napsat tiskovou zprávu není žádná věda,“ slýcháme často ze všech stran. &bdquo…

korporátní styl, tisková zpráva

Interní komunikace v procesu implementace strategie

Interní komunikace může oddálit…

Interní komunikace je dnes považována za samozřejmost. Jsou přeci pravidelné porady,…

marketingová komunikace

Interní komunikace

Zabraňte fámám, dbejte na interní…

Firma jde od desíti k pěti, asi budeme bez práce,“ šeptají si zaměstnanci.…

krize, proces, komunikace

Za vším hledejme člověka

Za vším hledejme člověka

Správný způsob komunikace může člověka nadchnout pro nové ideje či zlepšování a…

porozumění, kvalita

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Změnit zaběhlé rutinní činnosti chce trpělivost. “ více >>

Yveta Sommerová Yveta Sommerová

Vždyť to tak funguje 10 let, proč bychom to měli měnit? Stálí zaměstnanci znají historii společnosti, mají bohaté zkušenosti, praxi, ale často se brání zavedení změn.  Pokud chcete zavést nový produkt, pak je dobré ošetřit všechny informační kanály, kterými se produkt dostává k zákazníkovi. Věnujte dostatečný čas svým zaměstnancům, aby produkt poznali, pochopili a přijali.

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie