Výpis článků - Sociální odpovědnost firem (CSR)

Sociální odpovědnost firmy, vlády

GRC má silnější filosofický obsah než…

Být sociálně a ekologicky odpovědnou firmou se dnes v EU stává pro malé a střední…

sociální image, mez

Kam až dosáhne Corporate Social Responsibility (CSR)

Kam až dosáhne Corporate Social…

U celé řady špičkových světových firem národního nebo nadnárodního významu se v…

sociální odpovědnost, kvalita

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Nejlepší strategie se dá vyjádřit jednou větou.“ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Strategii většinou management hledá a formuluje pomocí speciálních nástrojů (například SWOT analýza, Porterův model, modelování, průzkumy trhu apod.). Popíše spousty stránek. Analyzuje velké objemy dat. Takovou přípravou projde jen pracovní tým! Zapojit do plnění strategie je třeba však celou firmu. Jednotliví pracovníci by měly strategii snadno pochopit a snadno vyjádřit vlastními slovy. Jen tak se může dobře strategie šířit firmou. To je důvod, proč by management měl strategii vyjádřit jednou větou. 

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie