Tisk vizitek, visaček

datum publikace 30.03.2008

Tisk vizitek a visaček snadno

Každý manažer se dnes bez vizitek neobejde. Není jednání, kde byste nerozdali hned několik těchto kartiček s vaší adresou. Jak tisknout optimálně vizitky a to ještě při neustálých změnách telefonů a adres Vám poradí následující článek.

Související články

Prakticky neustále potřebujeme tisknout vizitky, visačky se jmény pro nové pracovníky, účastníky tiskové konference apod. Jejich tisk je dnes stále více doménou digitálního tisku.

Pro digitální tisk hovoří zejména možnost nízkého tiskového nákladu pro jednotlivou vizitku či visačku. Běžně se pro jednoho pracovníka tiskne 50-200 ks vizitek. Takové množství nemá smysl tisknout na ofsetu Pro něj by bylo zapotřebí poskládat vizitky alespoň pro 10 lidí. Při neustálých změnách telefonů, funkcí, emailových adres a ceně za vizitku, která je od 2 do 5,- Kč za kus je výhodné tisknout vizitky na digitálních strojích. Nikdo nemusí čekat na své vizitky až je dostatek pracovníků na tisk na ofsetu.

Vizitky je vhodné tisknout na papír s gramáží 300g/m2. I na tento papír dnes běžně tisknou digitální tiskárny. Pokud se rozhodnete mít na vizitce ražbu, parciální lak nebo budete požadovat barvy Panthone, pak musíte na Vaše vizitky použít ofsetový tisk. Jinak se můžete spokojit s digitálním tiskem. Stačí jen ráno poslat podklady a odpoledne si vizitky vyzvednout nebo si je nechat poslat kurýrem. 

Tisk vizitek

  • papír s gramáží 300 g/m2
  • 50÷1000 ks je vhodné použít digitální tisk
  • nad 1000 ks je vhodné použít ofsetový tisk
  • pro ražbu, parciální lak nebo barvy Panthone je nutné použít ofsetový tisk

Vizitky za 1,50 Kč/kus Vám nyní nabízí www.benefit-print.cz.

Vít Hudce

Diskuze k článku

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Za manažera výsledky nikdo sbírat nebude.“ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Hlavní prací manažera je dosahovat se svým týmem výsledků ve prospěch firmy. Ty je však potřeba prokázat. Ne vždy jsou výsledky snadno viditelné v reportingu, zvláště jedná-li se o měkké metriky. Manažer potřebuje mít neustále otevřené oči a každou změnu, výsledek, závěr si uvědomit, popsat a sdělovat ostatním.  

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie