Výsledky vyhledávání

Pole pro vyhledávání provází celý poradenský portál na všech stranách. Cílem je, aby návštěvník si mohl v jakékoliv chvíli zadat klíčové slovo, kterého zajímá. Dokonce grafiku jsme volili tak, aby jej nabádala "hledej, hledej, ... co potřebuješ". 

Budeme rádi, když uživatel si najde právě ty potřebné zkušenosti poradce, které mu pomohou vyřešit jeho problém. Když ne, bude moci využít poradnu. 

Hledaný výraz je moc krátký.

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Subjektivita je jedním z největších zabijáků úspěšných kampaní.“ více >>

Radka Hošková Radka Hošková

Pokud marketingový pracovník přemýšlí, co by se líbilo jemu, jak by reagoval na dané sdělení on, posílá svoji kampaň do záhuby. Cílová skupina, ke které marketér hovoří, je většinou naprosto jiná, než je on sám.

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie