Kurzy, školení a semináře

Vyberte si kurz, školení, trénink, coaching, seminář nebo workshop připravený profesionálními poradci Vlastní cesty pro aktivní vyřešení problémů, nalezení nových kreativních řešení, synergických efektů nebo jen zvýšení vlastních dovedností. Kurzy Vám připravíme na míru Vašich problémů. 

Marketing pro penziony - marketingový mix, komunikace

Marketing pro penziony - Jak dát o sobě…

Zjistěte, jaké máte možnosti oslovení vašich potenciálních zákazníků. Vyberte si…

marketing, komunikační mix

Marketing pro penziony, hotely - jak přivést zákazníky

Marketing pro penziony

Odlište se od ostatních tím, že nabídnete něco navíc. Připravte atraktivní pobyt pro svůj penzion, hotel nebo…

marketing, cílová skupina

Interní komunikace - plán, nástroje, motivace

Praktická interní komunikace

Připravte si strategický plán interní komunikace na celý rok ve spolupráci s…

motivace, média, metody

Finanční analýza pro správná rozhodnutí

Finanční analýza v praxi

14. dubna 2015 - přineste si data a analyzujte je s lektorem! Seminář se zaměřuje na…

zdravá firma, poměrové

Jak tvořit mapu procesů

Jak správně tvořit mapu procesů

Lektoři Vlastní cesty pořádají 17. června 2014 specializovaný trénink na tvorbu…

modelování procesů, zlepšování

Trénink aktivní komunikace - vlastní styl komunikace

Trénink aktivní komunikace

Zaujmout, přesvědčit a získat kolegy pro správný návrh, nový projekt, je běžnou…

neverbální komunikace, verbální

Praktické hodnocení pracovníků - pochvala a kárání

Chvalte, kárejte, hodnoťte správně

Sdělit pochvalu nebo správně komunikovat kritiku Vás naučíme. Vést a motivovat…

pochvala, kritika, komunikace

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Nevěřte, dokud si danou věc neumíte zkontrolovat nebo není z Vámi prověřeného, spolehlivého zdroje.“ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Je snadné uvěřit hezkým slovům ostatních, jak co umí, jak budou pracovat, jak pracují přes čas apod. Skutečnost však nebývá tak ideální. Majitelé firem o tom ví své. Nejvíc si stěžují manažeři a majitelé, kteří si nové pracovníky neprověří, nezeptají se na reference, nezavolají poslednímu zaměstnavateli nebo si neudělají namátkovou kontrolu. Je zcela jedno, zda jste ve výrobě, na stavbě, v cukrárně nebo vývojovém oddělení. Vždy je třeba si informace ověřovat. Vždy se nemusí jednat o podvod a lež, ale velmi často se jedná o neznalost, jiné zkušenosti apod. Včasná kontrola Vám ušetří spoustu času a peněz. 

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie