Marketing pro penziony - Jak dát o sobě vědět?

Marketing pro penziony - marketingový mix, komunikace

Zjistěte, jaké máte možnosti oslovení vašich potenciálních zákazníků. Vyberte si komunikační cesty pro svůj penzion, hotel nebo resort, které osloví vaši cílovou skupinu. Poskytneme vám informace, jak na to, jak si připravit kampaň a jak ji realizovat.  

Související články

Organizace semináře
Termín6. dubna 2016 - Praha 13-17:00
Max. počet účastníků20 (min. počet 10)
Doba semináře4 hodin
LektorYveta Sommerová, Jiří Střelec
Místo konáníImpact HUP Praha, Modrá zasedačka, Drtinova 557/10, Praha 5 - Smíchov
Cena1500 Kč s DPH

Prosím, do přihlášky do pole "Funkce" vepište místo a datum, který jste si vabrali. Děkujeme

Cílová skupina účastníků

Seminář je určen pro manažery, majitele ubytovacích zařízení, poskytovatele služeb v cestovním ruchu nebo pro všechny, kteří chtějí podnikat v oboru ubytování, wellness a cestovním ruchu. 

Dalo by se říci, že podnikat v ubytování je velmi jednoduché. Stačí z rodinného domu udělat penzion, dát reklamu na internet, do novin, zapsat se do ubytovacích serverů (jako např. bezva-ubytko) a zákazníci přijdou sami. To však dnes již nestačí. Toto umí udělat každý. Jak oslovit zákazníky a dostat k nim svou nabídku? Jaké nástroje k tomu můžete využít? Jaké jsou výhody off-line nebo on-line prezentace? 

Obsah

Obsah semináře je připraven na základě dlouholetých zkušeností a znalostí, které marketingové nástroje je možné v oblasti cestovního ruchu využít. Máte atraktivní nabídku, která má potenciál přilákat k vám zákazníky, ale musíte o ní dát vědět. Oslovit a motivovat danou cílovou skupinu, aby přijela právě k vám. Více se dovíte na semináři.

1. Jaké marketingové nástroje lze použít?

  • Přehled marketingových nástrojů
  • Máte svůj mix v pořádku?
  • Marketingový mix

2. Znáte svou cílovou skupinu?

  • Analýza je důležitá, nejen pro cílený marketing
  • Struktura klientů & možnosti penzionu
  • Použití marketingových nástrojů z pohledu cílových skupin
  • Použití marketingových nástrojů z časového hlediska

3. Off-line nebo on-line?

  • Výhody off-line prezentace
  • Výhody on-line prezentace

4. Co by měla zahrnovat komunikační kampaň?

  • Cíl – čeho chcete dosáhnout
  • Cílová skupina – koho budete oslovovat
  • Obsah – jak klienty oslovíte
  • Marketingový komunikační mix – jakými formami a v jakém regionu
  • Timing – v jakém období, kdy, jak dlouho, budete klienty oslovovat
  • Rozpočet – kolik vás to bude stát
  • Vyhodnocení – jaký to mělo dopad a porovnání s cíli

5. Možnosti neotřelé komunikace a tipy vlastní cesty

  • Slevy, slevy, slevy... stojíte o zákazníka přes slevový portál?
  • Jak využít WOM
  • Event marketing pro posílení značky
  • Praktické příklady netradiční reklamy

Představení lektorů

Yveta Sommerová

Poskytuje služby externího marketingu a poradenství. Díky 8 leté praxi v cestovním ruchu má znalosti o cílové skupině, má prakticky vyzkoušeno, co funguje a co ne. 

 

Jiří Střelec 

Zakladatel portálu Vlastní cesta s praxí 9 let v Public Relations a marketingu, ale také 20 let v řízení firem, managementu, auditování. Poslední roky se baví tím, jak efektivně a účinně vést firmy. Pomáhá začínajícím podnikatelům postavit jejich podnikání a udržet se na trhu.

Výsledek školení

Seznámíte se s možnostmi jak oslovit a zíakávat zákazníky. Prověříte si vlastní přístup v marektingovém mixu, ale také komunikačním. Všechny informace budou provazovány na cílové skupiny. Kromě toho se dovíte celou řadu zkušeností lektorů z oboru marketingu a cestovního ruchu.   

Cena

Cena zahrnuje pronájem místnosti, techniku, občerstvení (coffee break), tištěné materiály a roční prezentaci na ubytovacím portálu za 1 Kč.

Yveta Sommerová

Registrace na seminář

Registrace na seminář již byla uzavřena.

Diskuze k článku

Obor

Metoda

Norma

Yveta Sommerová

Yveta Sommerová

Marketing, Komunikace (PR)

Jiří Střelec

Jiří Střelec

Poradenství, Kvalita - Systémy řízení (ISO), Management, Duchovní rozvoj,…

Poradci

Myšlenky poradce

„Nejrozšířenější, nejjednodušší postup jak efektivně rozjet podnikání je ISO, jen málokdo to pochopil.“ více >>

Pavel Trvaj Pavel Trvaj

Každé podnikání (i výroba piva) začíná tím, že si odpovím na následující otázky – kdo potřebuje pivo? Kolik ho bude potřebovat? Za kolik jej mohu prodávat? Apod. Prostě napřed uděláte rozbor potřeb, zákazníků – marketingový průzkum, finanční kalkulace. Stanovíte si konkrétní vizi, strategii, cíle. Vše připravujete sami, je to přeci Vaše myšlenka, Vaše podnikání, prostě se angažujete.

Když vše dává smysl a je to reálné, začnete definovat, co musíte všechno a jak udělat – no prostě definujete procesy. K nim pak přidáte zdroje (lidské a materiální), vybavení, informace, apod. Pokud jsou pořád rizika menší než možnost být přínosný pro zákazníka. Můžete podnikání rozjet. Oslovíte zákazníky, dodavatele, uzavřete smlouvy, začnete vyrábět a dodávat. Určitě na poprvé nebudete skvělí, ale vyděláte první peníze, dostanete nové nápady a začnete zlepšovat, co již máte. Když si ty nejdůležitější myšlenky, postupy, výsledky zapíšete, máte firmu připravenou podle ISO 9001. 

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie