Audit komunikace a PR

datum publikace 23.04.2012

Audit Public Relations - audit se zaměřuje na dosažení cílů komunikace u cílových skupin. Jde o proveření celého procesu od původního záměru, analýzy situace, výběr vhodných komunikačních nástrojů, definování témat, komunikačních kanálů, až po dosažené výsledky a zpětnou vazbu od cílové skupiny. Součástí je také využití Public Relations technik dovnitř do firmy a vně. 

Jiří Střelec

Obor

Myšlenky poradce

„Sebejistotu si musí budovat každý sám“ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Sebejistota rozhoduje o tom, jakou vnitřní jistotu máme sami v sebe. Nikdo jiný nám ji dát nemůže. Ostatní nás jen mohou "zvenčí" povzbuzovat a ukazovat směr. Práce na sebejistotě je na nás. Čím dříve začneme, tím více náročnějších úkolů zvládneme a většího úspěchu dosáhneme. 

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie