Audit komunikace a PR

datum publikace 23.04.2012

Audit Public Relations - audit se zaměřuje na dosažení cílů komunikace u cílových skupin. Jde o proveření celého procesu od původního záměru, analýzy situace, výběr vhodných komunikačních nástrojů, definování témat, komunikačních kanálů, až po dosažené výsledky a zpětnou vazbu od cílové skupiny. Součástí je také využití Public Relations technik dovnitř do firmy a vně. 

Jiří Střelec

Obor

Myšlenky poradce

„První nadšení z myšlenky, by nemělo přehlušit chytrost realizace.“ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Je dobré, že nás zaujme myšlenka. Je dobře, že se hned pustíme do její realizace. Správná realizace však vyžaduje najít nejlepší cestu pro její život. Nadšení by nemělo utlumit přípravu a způsoby její realizace.  

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie