Brainstorming

datum publikace 12.05.2015

Brainstorming - kreativní metoda na nápady

Brainstorming je týmová metoda na generování nápadů jež mají vyřešit zadaný problém. Podstatnou metody je, že nápady jednoho pracovníka inspirují k dalším nápadům pracovníky ostatní. Tým vymýšlí nové a nové nápady a moderátor všechny nápady zapisuje. Metoda je hodně závislá na komunikaci a vztazích.

Související články

Obor

Myšlenky poradce

„Každé podnikání má svůj marketing. Mnozí však tvrdí, že marketing nepotřebují. “ více >>

Yveta Sommerová Yveta Sommerová

Bez marketingu není podnikání. Žádná firma ani malý živnostník se bez něj neobejde, i když vědomě žádnou marketingovou činnost nevyvíjí. Malá prodejna pečiva na rohu ulice přece nic nepotřebuje! Avšak to, že byla vybudována na rohu ulice, kudy projdou stovky lidí a je tak „po ruce“ bylo dobrým marketingovým rozhodnutím.   

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie