Change management

datum publikace 29.07.2014

Systematické manažerské řízení změn se soustředí na zavedení změn do praxe. Řeší plánování změn, potenciální důsledky, rizika, ale také jejich prosazení, implementace a komunikace. Jedná se o velmi náročný proces, který je možné se naučit.

Efektivní řízení změn vyžaduje poznání z několika pohledů - manažerského, organizačního, psychologického a z pohledu personálního řízení. Dobře připravené řízení změny eliminuje rizika a zrychluje její realizaci. 

Obor

Myšlenky poradce

„Subjektivita je jedním z největších zabijáků úspěšných kampaní.“ více >>

Radka Hošková Radka Hošková

Pokud marketingový pracovník přemýšlí, co by se líbilo jemu, jak by reagoval na dané sdělení on, posílá svoji kampaň do záhuby. Cílová skupina, ke které marketér hovoří, je většinou naprosto jiná, než je on sám.

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie