Change management

datum publikace 29.07.2014

Systematické manažerské řízení změn se soustředí na zavedení změn do praxe. Řeší plánování změn, potenciální důsledky, rizika, ale také jejich prosazení, implementace a komunikace. Jedná se o velmi náročný proces, který je možné se naučit.

Efektivní řízení změn vyžaduje poznání z několika pohledů - manažerského, organizačního, psychologického a z pohledu personálního řízení. Dobře připravené řízení změny eliminuje rizika a zrychluje její realizaci. 

Obor

Myšlenky poradce

„Krizová komunikace se musí plánovat“ více >>

Vojtěch Bednář Vojtěch Bednář

Je vhodné připravit komunikační plán krizové komunikace ještě dříve, než je jí doopravdy potřeba. Pak většinou nemáte čas.
 

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie