Model EFQM

datum publikace 23.04.2012

European Foundation for Quality Management. Model EFQM staví zákazníka a jeho spokojensot na první místo. Hledá především dosažené výsledky, které mají přínos pro zákazníka. Model EFQM obsahuje těchto 9 základní části - vedení, lidé, strategie a politiky, partnerství a zdroje, procesy, výsledky pracovníků, výsledky pro zákazníka, výsledky pro společnost, klíčové výsledky firmy.

 

Obor

Myšlenky poradce

„Subjektivita je jedním z největších zabijáků úspěšných kampaní.“ více >>

Radka Hošková Radka Hošková

Pokud marketingový pracovník přemýšlí, co by se líbilo jemu, jak by reagoval na dané sdělení on, posílá svoji kampaň do záhuby. Cílová skupina, ke které marketér hovoří, je většinou naprosto jiná, než je on sám.

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie