Model EFQM

datum publikace 23.04.2012

European Foundation for Quality Management. Model EFQM staví zákazníka a jeho spokojensot na první místo. Hledá především dosažené výsledky, které mají přínos pro zákazníka. Model EFQM obsahuje těchto 9 základní části - vedení, lidé, strategie a politiky, partnerství a zdroje, procesy, výsledky pracovníků, výsledky pro zákazníka, výsledky pro společnost, klíčové výsledky firmy.

 

Obor

Myšlenky poradce

„Poradce urychluje řešení problémů na vyšší úroveň kvality“ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Poradce je většinou člověk, který se danou problematikou zabýval dříve a hlouběji než jeho zákazník. Má již větší zkušenost a příklady z praxe včetně jejich výsledků. To je důvod, proč může urychlit řešení problémů zákazníkovi na kvalitativněji vyšší úrovni. 

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie