Model EFQM

datum publikace 23.04.2012

European Foundation for Quality Management. Model EFQM staví zákazníka a jeho spokojensot na první místo. Hledá především dosažené výsledky, které mají přínos pro zákazníka. Model EFQM obsahuje těchto 9 základní části - vedení, lidé, strategie a politiky, partnerství a zdroje, procesy, výsledky pracovníků, výsledky pro zákazníka, výsledky pro společnost, klíčové výsledky firmy.

 

Obor

Myšlenky poradce

„Vizualizace pomáhá vždy tam, kde selhává komunikace.“ více >>

Martina Václavíková

Pokud se v komunikaci se svým kolegou nebo zaměstnancem dostáváte do slepé uličky, přestaňte mluvit a začněte kreslit. Vaše levé hemisféry najdou jádro problému i efektivní řešení poměrně rychleji. Vizualizace je stejně dobrý pomocník i při analýze procesů nebo tvorbě obchodního modelu vašeho podnikání.

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie