Model EFQM

datum publikace 23.04.2012

European Foundation for Quality Management. Model EFQM staví zákazníka a jeho spokojensot na první místo. Hledá především dosažené výsledky, které mají přínos pro zákazníka. Model EFQM obsahuje těchto 9 základní části - vedení, lidé, strategie a politiky, partnerství a zdroje, procesy, výsledky pracovníků, výsledky pro zákazníka, výsledky pro společnost, klíčové výsledky firmy.

 

Obor

Myšlenky poradce

„Neví-li nikdo, jak kvalitní práci děláte, je to jako byste jí neudělali.“ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Udělat pro zákazníka, manažera, kolegu kvalitní práci by mělo být samozřejmostí. I kvalitní práce musí být řádně odprezentována. Není-li zákazník o této kvalitě informován a ještě lépe o ní přesvědčen, pak jsme kvalitní práci neudělali.

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie