Time management

datum publikace 20.04.2015

Time management - efektivní hospodaření s časem

Time management se zabývá efektivní práci s časem pracovníka tak, aby dosahoval optimálního výkonu na své pracovní pozici. Cílem je naučit pracovníka samostatně pracovat s minimem času a dosahovat nejlepších výsledků. Součástí je také vnitřní motivace pracovníka smařovaná pro dosahování vlastních i firemních cílů. K tomu, aby se to pracovníkovi podařilo hledá valstní psychickou a fyzickou rovnováhu v životě a na pracovišti.

Související články

Time management v poslední době stoupá na významu. Na pracovníky i na manažery "padá" více a více úkolů, které musí zvládat v kratším čase. Ikdyž mají k dispozici modernější technologie (PC, SW, ...) potřebují najít vlastní přístup, jak pracovat, aby vše včas a v kvalitě splnili. Součástí time managementu je: 

  • stanovení a práce s cíli (osobními, pracovními)
  • stanovování priorit
  • práce s úkoly
  • delegování
  • plánování 
  • řízení kapacit
  • odstraňovaní vlastních psychických bariér 
  • využívání známých pravidel a postupů jako např. Paretův princip
  • práce s vlastními zkušenostmi
  • ...

Naučte se zvládat svůj čas - školení na time management.

Obor

Myšlenky poradce

„Vizualizace pomáhá vždy tam, kde selhává komunikace.“ více >>

Martina Václavíková

Pokud se v komunikaci se svým kolegou nebo zaměstnancem dostáváte do slepé uličky, přestaňte mluvit a začněte kreslit. Vaše levé hemisféry najdou jádro problému i efektivní řešení poměrně rychleji. Vizualizace je stejně dobrý pomocník i při analýze procesů nebo tvorbě obchodního modelu vašeho podnikání.

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie