Jak vychovat loajální zaměstnance, kteří tvoří mojí firmě zisk

Interní komunikací k loajalitě

Na praktickém semináři se naučíte, jak porozumět potřebám vašich zaměstnanců. Jen ti zaměstnanci, kteří jsou skutečně spokojení, jsou loajální a pro vaši firmu ziskoví. Každá firma může vylepšit interní systém a zvýšit tak svoje zisky.

Související články

Na semináři se naučíte:

  • Rozpoznat potřeby zaměstnanců
  • Jak si jednoduše vytvořit interní výzkum spokojenosti a motivace
  • Co dělat se slabým článkem v týmu
  • Propojit interní a externí komunikaci – nejdříve musí fungovat zevnitř, poté bude fungovat i směrem ven

Další probíraná témata

  • Motivační faktory, které skutečně fungují a které ne
  • Jak připravit zábavný a efektivní teambuliding
  • Generační rozdíly

Kurz interní komunikace je rozdělen na dvě části - dva po sobě jdoucí pondělní podvečery.

Začínáme:

1. část 19. března 2012 od 17 do 18.30
2. část 26. března 2012 od 17 do 18.30

Výhody kurzu agentury Rh+ marketing:

  • Praktické zaměření
  • Konkrétní ukázky
  • Malá skupina účastníků, max. 4 osoby
  • Příjemné prostředí

Cena: 1 900 Kč

Cena zahrnuje:

  • 2x 90 minut odborného semináře
  • Tištěné materiály
  • Občerstvení
  • Závěrečný certifikát

Pořadatel: Rh+ marketing PR a reklamní agentura
Lektor: Mgr. Radka Hošková
Adresa: Orlí 3, Brno 602 00

Rezervace: skoleni@rhplusmarketing.cz, 721 572 010 nebo přes objednávkový formulář.

Jiří Střelec

Diskuze k článku

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Neví-li nikdo, jak kvalitní práci děláte, je to jako byste jí neudělali.“ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Udělat pro zákazníka, manažera, kolegu kvalitní práci by mělo být samozřejmostí. I kvalitní práce musí být řádně odprezentována. Není-li zákazník o této kvalitě informován a ještě lépe o ní přesvědčen, pak jsme kvalitní práci neudělali.

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie