Kurz internetového marketingu

Kurz internetového marketingu

Internetové prostředí se neustále markantně rozšiřuje a podnikatelé, malé i velké firmy se tomu musí přizpůsobit. Dnes není otázkou, zdali se na internetu prezentujete, ale jak dobře. Jednodenní kurz internetového marketingu vám dá přehled o možnostech komunikace v online prostředí a poskytne spoustu praktických rad, které okamžitě využijete.

Termíny  aktuální termíny
Doba trvání 7 hod
Počet účastníků 3-7
Lektoři  Radka Hošková

Pro koho je kurz určený:

  • Pro začínající nebo mírně pokročilé marketéry
  • Majitele firem, kteří chtějí rozumět online prostředí a umět správně zadat práci agentuře a následně ji správně vyhodnotit
  • Všem se zájmem o online marketing, kteří chtějí během jednoho dne získat přehled o online prostředí

Program kurzu:

  • Internetový marketing jako součást komunikačního mixu, propojení s tradičními médii
  • Rozdíl mezi výkonnostní a brandovou reklamou
  • Analýza klíčových slov – zjistěte, co vaši zákazníci na internetu skutečně hledají
  • SEO (optimalizace pro vyhledávače) – zajistěte si vyšší zacílenou návštěvnost vašeho webu a zobrazování na předních pozicích ve vyhledávačích, onpage a offpage faktory (linkbuilding)
  • PPC reklama – na jakém principu funguje placená reklama ve vyhledávačích, kdy využít Sklik (Seznam) a kdy AdWords (Google)
  • Remarketing
  • Komunikace a reklama na sociálních sítích – podle čeho vybrat správné sítě pro vaši společnost? Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, Foursquare, YouTube
  • Blogy – jak vám mohou pomoci a proč byste je měli zařadit do komunikačního mixu
  • Firemní zápisy v Google mapách
  • Jak vytvořit článek na Wikipedii a proč je pro internetový marketing důležitý
  • Vyhodnocení chování uživatelů vašeho webu v Google Analytics

Výhody kurzu:

  • Příklady z praxe
  • Malé skupinky a prostor pro individuální dotazy
  • Zkušená lektorka
  • Příjemné moderní prostředí

Cena kurzu 

Cena: 3.900 Kč + DPH

Cena zahrnuje:

  • Jeden školící den
  • Materiály v tištěné i elektronické podobě
  • Závěrečný certifikát
  • Společný oběd v restauraci
  • Občerstvení během dne

Radka Hošková

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Nevěřte, dokud si danou věc neumíte zkontrolovat nebo není z Vámi prověřeného, spolehlivého zdroje.“ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Je snadné uvěřit hezkým slovům ostatních, jak co umí, jak budou pracovat, jak pracují přes čas apod. Skutečnost však nebývá tak ideální. Majitelé firem o tom ví své. Nejvíc si stěžují manažeři a majitelé, kteří si nové pracovníky neprověří, nezeptají se na reference, nezavolají poslednímu zaměstnavateli nebo si neudělají namátkovou kontrolu. Je zcela jedno, zda jste ve výrobě, na stavbě, v cukrárně nebo vývojovém oddělení. Vždy je třeba si informace ověřovat. Vždy se nemusí jednat o podvod a lež, ale velmi často se jedná o neznalost, jiné zkušenosti apod. Včasná kontrola Vám ušetří spoustu času a peněz. 

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie