Mediální a marketingový audit

Marketingový a mediální audit

Využíváme efektivně reklamy a prezentace? Pracuje naše oddělení marketingu a Public Relations správně? Oslovili jsme skutečně naše cílové skupiny/zákazníky? Podporuje náš marketing naše produkty a obchod? Nemůžete s jistotou odpovědět na tyto otázky, využijte nabídky mediálního a marketingového auditu. Zjistěte pravdu!

Související články

Využíváme efektivně reklamy a prezentace? Je naše komunikační strategie správně nastavená? Pracuje naše oddělení marketingu a Public Relations správně? Oslovili jsme skutečně naše cílové skupiny/zákazníky? Podporuje náš marketing naše produkty a obchod? Má veřejnost o nás pozitivní mínění?
Nemůžete zcela s jistotou odpovědět na tyto otázky, pak byste mohli využít mediálního a marketingového auditu a dovědět se pravdu.

Vlastní cesta připravila pro malé a střední firmy nabídku auditu marketingu, práce s médii a public relations aktivit. Nabídka je určena pro všechny, kteří hledají optimální způsoby prezentace společnosti, produktů a zvyšování pozitivního image. Máme více jak 9-ti leté zkušenosti v oboru. Spolupracujeme s několika Public Relation agenturami a jsme schopni sestavit tým odborníků s ohledem na obor Vašeho zájmu.

Přínosy mediálního a marketingového auditu

  • Reálný obraz o stavu marketingu, práce s médií a Public relations aktivit
  • Odhalení kritických míst komunikace a prezentace společnosti
  • Posouzení efektivity vynaložených financí na marketing, Public relations a práci s médii
  • Návrhy a doporučení ke zvýšení synergických efektů

Postup auditu:

  • Pohovor s klientem k nastavení cílů a rozsahu auditu
  • Prostudování poskytnutých podkladů a získání dostupných informací
  • Audit u klienta
  • Hodnocení výsledků a formulace doporučení
  • Předání závěrečné zprávy

Cena je vždy stanovena indiviuálně s ohledem na cíle, rozsah a požadavky klienta. Většinou se pohybuje od 8.000-25.000,- Kč

Jiří Střelec

Diskuze k článku

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Jen ten, kdo žije danou věcí, ji může posunout dál.“ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Nejlepší myšlenky nás napadají, když se skutečně danou věcí zabýváme. Shromažďujeme informace, propojujeme vazby, navrhujeme řešení. Prostě zapojujeme všechny naše schopnosti se získanými informacemi. Ne jen jeden den, ale delší dobu. Když prostě s danou věcí žijeme dnes, zítra, ale i příští týden nebo rok. Divili byste se kolik možností se Vám nejednou objeví. Když však Vaše myšlenky patří při psaní projektu tomu, jak budete o víkendu sportovat, nemůže být projekt skvělý, ale jen formální.

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie