Komunikační systém pro poradce

datum publikace 03.09.2006

Menu pro řízení vlastní prezentace a komunikace se zákazníky

Vlastní cesta nyní registrovaným poradcům v rámci nabídky prezentace poskytuje i komunikační systém s klienty.

Každý poradce, který se zaregistruje a využije nabídky pro poradce nebo pro poradenské společnosti získá možnost využívat zdarma komunikační systém se svými klienty.

Pod menu Správa klientů si vytvoříte nového klienta tak, že zde vyplníte údaje vlastního zákazníka. Po jejich vyplnění Váš zákazník obdrží email s přístupem. Jakmile jej potvrdí, vytvoří se mezi poradcem a zákazníkem komunikační vazba. Od té chvíle můžete ke svému zákazníkovi zapisovat záznamy:

  • z telefonátu
  • společných jednání
  • zajištěných aktivit
  • plánů
  • prezentace/školení
  • fakturaci
  • hodnotící zprávy

U každého záznamu je možné dopsat čas strávený danou aktivitou. Tento údaj může sloužit jako podklad pro fakturaci zákazníkovi. Poradce i zákazník tak mají neustálou kontrolu nad společnými aktivitami. Zde uložené dokumenty jsou oběma stranám neustále dostupné z jakéhokoliv místa připojeného k Internetu.

Zprávy můžete rovněž filtrovat podle:

  • typu zprávy
  • data
  • směru komunikace od poradce k zákazníkovi a naopak

Komunikace je chráněna přístupem a heslem. Nikomu jinému než poradci a zákazníkovi není dostupná!

Diskuze k článku

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Za manažera výsledky nikdo sbírat nebude.“ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Hlavní prací manažera je dosahovat se svým týmem výsledků ve prospěch firmy. Ty je však potřeba prokázat. Ne vždy jsou výsledky snadno viditelné v reportingu, zvláště jedná-li se o měkké metriky. Manažer potřebuje mít neustále otevřené oči a každou změnu, výsledek, závěr si uvědomit, popsat a sdělovat ostatním.  

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie