Máte zájem se lépe prezentovat, více prodávat?

datum publikace 02.02.2007

Nabídka mediálního a marketingového auditu od agentury s 16-letými zkušenostmi v oblastech Public Relations, marketing, média, eventy, komunikace, sponzoring.

Využíváme efektivně reklamy a prezentace? Je naše komunikační strategie správně nastavená? Pracuje naše oddělení marketingu a Public Relations správně? Oslovili jsme skutečně naše cílové skupiny/zákazníky? Podporuje náš marketing naše produkty a obchod? Má veřejnost o nás pozitivní mínění? Nemůžete zcela s jistotou odpovědět na tyto otázky, pak byste mohli využít mediálního a marketingového auditu a dovědět se pravdu. "Celá nabídka":http://www.vlastnicesta.cz/nabidky/apc-medialni-a-marketingovy-audit/

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Subjektivita je jedním z největších zabijáků úspěšných kampaní.“ více >>

Radka Hošková Radka Hošková

Pokud marketingový pracovník přemýšlí, co by se líbilo jemu, jak by reagoval na dané sdělení on, posílá svoji kampaň do záhuby. Cílová skupina, ke které marketér hovoří, je většinou naprosto jiná, než je on sám.

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie