Máte zájem se lépe prezentovat, více prodávat?

datum publikace 02.02.2007

Nabídka mediálního a marketingového auditu od agentury s 16-letými zkušenostmi v oblastech Public Relations, marketing, média, eventy, komunikace, sponzoring.

Využíváme efektivně reklamy a prezentace? Je naše komunikační strategie správně nastavená? Pracuje naše oddělení marketingu a Public Relations správně? Oslovili jsme skutečně naše cílové skupiny/zákazníky? Podporuje náš marketing naše produkty a obchod? Má veřejnost o nás pozitivní mínění? Nemůžete zcela s jistotou odpovědět na tyto otázky, pak byste mohli využít mediálního a marketingového auditu a dovědět se pravdu. "Celá nabídka":http://www.vlastnicesta.cz/nabidky/apc-medialni-a-marketingovy-audit/

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Poctivý poradce účtuje jen skutečnou práci.“ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Hodně podnikatelů zažilo spolupráci s poradci, kdy poradce "zapíná stopky" od pozdravu "Dobrý den,..". Do faktury zahruje i společenskou diskusi o tom, jak se firmě daří nebo i přestávky. Poctivý poradce vykazuje jen dobu, kdy využíval své odbornosti ve prospěch zákazníka. Jde o dobu, kdy analyzuje, hledá řešení, lektoruje, trénuje apod.

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie