Módní přehlídka Marie Zelené - pozvánka

datum publikace 15.05.2008

Pozvánka na přehlídku Marie Zelené

Navštivte modní přehlídku Marie Zelené při příležitosti 750 let založení Ostrožské Nové Vsi.

Módní přehlídka Marie Zelené

Navštivte módní přehlídku Marie Zelené při příležitosti 750 let založení Ostrožské Nové Vsi. Přehlídka se koná pod záštitou hejtmana Zlínského kraje Libora Lukáše.

Termín: 31. května 2008 v 20:00 hodin
Místo: Sportovní hala Ostrožské Nové Vsi
Uvádí: Miroslav Šimůnek

Pozvání přijali:

  • Pavel Bém, primátor města Prahy
  • Roman Onderka, primátor města Brna

Modely Marie Zelené budou předvádět

  • Eliška Bučková, Česká Miss 2008
  • Jana Doležalová, Miss ČR 2004
  • Lenka Záhorská, finalistka Big Brother
  • další půvabné modelky

Předprodej vstupenek: pokladna obecního úřadu, Tel.: 572 598 115

Marie Zelená

Zakladatelka značky Maxel. Značku založila v roce 1998 a její název vyjadřuje MAXimální ELeganci.

Specializuje se především na tvorbu dámských šatů. Navrhuje a tvoří modely pro konkrétní zákaznice, pro obchod i větší kolekce pro hostesky nebo firemní oblečení. Rovněž tvoří sportovní aerobní dresy a společenské šaty na taneční soutěže. Největší prioritou je tvorba večerních a společenských dámských šatů.

Pořádá módní přehlídky večerních šatů a módní show na různých VIP a prezentačních akcích. Spolupracuje s řadou umělců, kteří přehlídky obohacují.

Diskuze k článku

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Nejrozšířenější, nejjednodušší postup jak efektivně rozjet podnikání je ISO, jen málokdo to pochopil.“ více >>

Pavel Trvaj Pavel Trvaj

Každé podnikání (i výroba piva) začíná tím, že si odpovím na následující otázky – kdo potřebuje pivo? Kolik ho bude potřebovat? Za kolik jej mohu prodávat? Apod. Prostě napřed uděláte rozbor potřeb, zákazníků – marketingový průzkum, finanční kalkulace. Stanovíte si konkrétní vizi, strategii, cíle. Vše připravujete sami, je to přeci Vaše myšlenka, Vaše podnikání, prostě se angažujete.

Když vše dává smysl a je to reálné, začnete definovat, co musíte všechno a jak udělat – no prostě definujete procesy. K nim pak přidáte zdroje (lidské a materiální), vybavení, informace, apod. Pokud jsou pořád rizika menší než možnost být přínosný pro zákazníka. Můžete podnikání rozjet. Oslovíte zákazníky, dodavatele, uzavřete smlouvy, začnete vyrábět a dodávat. Určitě na poprvé nebudete skvělí, ale vyděláte první peníze, dostanete nové nápady a začnete zlepšovat, co již máte. Když si ty nejdůležitější myšlenky, postupy, výsledky zapíšete, máte firmu připravenou podle ISO 9001. 

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie