Na problémy máme poradce

datum publikace 06.02.2007

Tak by se dal charakterizovat výsledek ankety Kdy se rozhodnete využít poradce?

Výsledky hlasování na dotaz – Kdy se rozhodnete využít služeb poradce? Dopadly následovně:

Mám problém, který nevím jak řešit. – 32 %
Náhodná zajímavá nabídka – 25 %
Vždy, kdy se nejedná o můj core business. – 21,5 %
Jiné – 21,5 %

Ve výsledcích této ankety se žádná o odpovědí výrazně nevyprofilovala. Na prvním místě se umístila možnost výběru poradce při problémech se kterými si nevíme rady. Svůj 25% podíl si drží nabídka, kterou oslovíte klienta. Takže se stále vyplatí připravovat zajímavé nabídky a oslovovat potenciální zákazníky.
Je vidět, že mezi hlasujícími bylo 21,5 % lidí, kteří si uvědomují, že levnější a efektivnější je využít profesionála na oblast ve které se nevyznáme.

Pozn. autora portálu: při přípravě portálu Vlastní cesta se jednoznačně vyplatilo vybrat si profesionální firmu na tvorbu a optimalizaci www. Stále platí stará moudrost Nevymýšlejme, vymyšlené!

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Změna není pouhá událost, je to proces“ více >>

Michaela Opletalová Michaela Opletalová

Změna, která má být udržitelná, v sobě spojuje mnoho faktorů a pohledů. Můžeme se na ni dívat z pohledu tvrdých čísel, dat a faktů, ale také z pohledu přijetí a změny v lidském myšlení a přístupu. Jestliže chce organizace provádět takové změny, které jsou přijímané a přinášejí zlepšení, která se od nich očekávají, musí pracovat systematicky nejen se statistikou a výpočty, ale také s lidmi.

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie