Podpis smlouvy s kreativní agenturou

datum publikace 17.04.2013

Podpis smlouvy s kreativní agenturou

Není nad správnou myšlenku, která dostane krásný design. Všechny části je potřeba spojit do jednoho funkčního celku. To vyžaduje úsílí, kreativu a skutečně dobrou spolupráci.

Dne 6. června 2013 Jiří Střelec, majitel Vlastní cesty, podepsal smlouvu o spolupráci při tvorbě nového poradenského portálu s Karlem Drašnarem, spolumajitelem kreativní agentury LA TAUPE. Do práce se zapojil tým 6 lidí. V měsíci červnu můžete očekávat první představení novinek na portálu Vlastní cesty.

Kreativní spolupráce

Hlavní záměr spolupráce je rozvoj a podpora kreativity. Spolupráce vznikala postupně. Za sebou máme již dva úspěšné malé webové projekty:

Vlastní cesta je náročnější, ale už jen první návrhy a přístup členů týmu prokázaly správnost volby agentury LA TAUPE.

„3 roky jsem hledal agenturu, se kterou by bylo možné rozvíjet myšlenky Vlastní cesty. Konečně jsem ji našel. Návrhy a nápady se vzájemně generují. Když jeden člen přijde s nápadem, ostatní jsou schopni je rozvinout. Vzájemně se doplňujeme. Osobně velmi oceňuji nasazení týmu. Nikdy se nestalo, že bych dostal jeden návrh na rozhodování. Vždy je jich více a jeden lepší než druhý.“ majitel Jiří Střelec

Jiří Střelec

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Nejrozšířenější, nejjednodušší postup jak efektivně rozjet podnikání je ISO, jen málokdo to pochopil.“ více >>

Pavel Trvaj Pavel Trvaj

Každé podnikání (i výroba piva) začíná tím, že si odpovím na následující otázky – kdo potřebuje pivo? Kolik ho bude potřebovat? Za kolik jej mohu prodávat? Apod. Prostě napřed uděláte rozbor potřeb, zákazníků – marketingový průzkum, finanční kalkulace. Stanovíte si konkrétní vizi, strategii, cíle. Vše připravujete sami, je to přeci Vaše myšlenka, Vaše podnikání, prostě se angažujete.

Když vše dává smysl a je to reálné, začnete definovat, co musíte všechno a jak udělat – no prostě definujete procesy. K nim pak přidáte zdroje (lidské a materiální), vybavení, informace, apod. Pokud jsou pořád rizika menší než možnost být přínosný pro zákazníka. Můžete podnikání rozjet. Oslovíte zákazníky, dodavatele, uzavřete smlouvy, začnete vyrábět a dodávat. Určitě na poprvé nebudete skvělí, ale vyděláte první peníze, dostanete nové nápady a začnete zlepšovat, co již máte. Když si ty nejdůležitější myšlenky, postupy, výsledky zapíšete, máte firmu připravenou podle ISO 9001. 

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie