Poradci mají dobré jméno

datum publikace 31.10.2006

Pozitivní zkušenosti s poradci převažují nad negativními a to o 29%.

V další anketě Byli jste spokojeni se službami poradce/poradenské společnosti? jste poodhalili spokojenost Vás návštěvníků s poradci a poradenskými službami. Pozitivní zkušenosti převažují nad negativními a to o 29%.

Celkové výsledky v procentech:

  • ano - 32,7%
  • spíše ano - 27,0%
  • ne - 16,9%
  • spíše ne - 13,7%
  • Nevyužil jsem poradce - 9,3%

Celkem hlasovalo: 406

Z výsledků je patrné, že je třeba poradenské služby zdokonalovat, přibliživat je potřebám zákazníků. Doufejme, že ne většina hlasujících nebyli poradci.

Diskuze k článku

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Změnit zaběhlé rutinní činnosti chce trpělivost. “ více >>

Yveta Sommerová Yveta Sommerová

Vždyť to tak funguje 10 let, proč bychom to měli měnit? Stálí zaměstnanci znají historii společnosti, mají bohaté zkušenosti, praxi, ale často se brání zavedení změn.  Pokud chcete zavést nový produkt, pak je dobré ošetřit všechny informační kanály, kterými se produkt dostává k zákazníkovi. Věnujte dostatečný čas svým zaměstnancům, aby produkt poznali, pochopili a přijali.

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie