Poradci mají dobré jméno

datum publikace 31.10.2006

Pozitivní zkušenosti s poradci převažují nad negativními a to o 29%.

V další anketě Byli jste spokojeni se službami poradce/poradenské společnosti? jste poodhalili spokojenost Vás návštěvníků s poradci a poradenskými službami. Pozitivní zkušenosti převažují nad negativními a to o 29%.

Celkové výsledky v procentech:

  • ano - 32,7%
  • spíše ano - 27,0%
  • ne - 16,9%
  • spíše ne - 13,7%
  • Nevyužil jsem poradce - 9,3%

Celkem hlasovalo: 406

Z výsledků je patrné, že je třeba poradenské služby zdokonalovat, přibliživat je potřebám zákazníků. Doufejme, že ne většina hlasujících nebyli poradci.

Diskuze k článku

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Každé podnikání má svůj marketing. Mnozí však tvrdí, že marketing nepotřebují. “ více >>

Yveta Sommerová Yveta Sommerová

Bez marketingu není podnikání. Žádná firma ani malý živnostník se bez něj neobejde, i když vědomě žádnou marketingovou činnost nevyvíjí. Malá prodejna pečiva na rohu ulice přece nic nepotřebuje! Avšak to, že byla vybudována na rohu ulice, kudy projdou stovky lidí a je tak „po ruce“ bylo dobrým marketingovým rozhodnutím.   

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie