Poradci mají dobré jméno

datum publikace 31.10.2006

Pozitivní zkušenosti s poradci převažují nad negativními a to o 29%.

V další anketě Byli jste spokojeni se službami poradce/poradenské společnosti? jste poodhalili spokojenost Vás návštěvníků s poradci a poradenskými službami. Pozitivní zkušenosti převažují nad negativními a to o 29%.

Celkové výsledky v procentech:

  • ano - 32,7%
  • spíše ano - 27,0%
  • ne - 16,9%
  • spíše ne - 13,7%
  • Nevyužil jsem poradce - 9,3%

Celkem hlasovalo: 406

Z výsledků je patrné, že je třeba poradenské služby zdokonalovat, přibliživat je potřebám zákazníků. Doufejme, že ne většina hlasujících nebyli poradci.

Diskuze k článku

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Posláním poradce je najít vhodné cesty řešení problémů jeho klientů a vytvářet systémy, které jsou pro lidi. “ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Je-li Vašim zájmem, aby člověk, pracovník, manažer byl sám schopen se rozvíjet, není vhodné mu "radit", ale ukázat možné cesty. Člověk si pak sám zvolí cestu, která je blízká jeho srdci. Cestu, která je blízká jeho schopnostem a má chuť se po ní vydat. Na poradci Vlastní cesty je hledat a ukazovat takové cesty, které lidem pomohou vyřešit jejich problémy. 
Cesty vždy vyžadují nějaký systém. Ať už je to systém pro osobní užití (v soukromém životě, rodině) nebo ve firmě. Všechny tyto systémy by měly být jednoduché, použitelné, .. no prostě pro lidi.

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie