Tisková zpráva - soutěžní diskuze na téma externí komunikace

datum publikace 07.09.2009

Vlastnícesta.cz a agentura PR1.cz vyhlašují soutěžní diskuzi na téma externí komunikace

Dne: 4. září 2009

Po úspěšném prvním kole dojde na webových stránkách www.vlastnicesta.cz v pátek 4. září 2009 ke spuštění v pořadí již druhé soutěžní diskuse. Tentokrát se diskuse bude podrobněji zabývat .externí komunikací Dva diskutéři, kteří se do diskuse aktivně zapojí a jejichž příspěvky budou vybráni jako nejlepší, získají zajímavé ceny od agentury PR1.cz a webového portálu Vlastnicesta.cz.

Letos se již podruhé na webových stránkách www.vlastnicesta.cz objeví internetová diskuse na téma firemní komunikace. První diskuse se zabývala komunikací interní, tématem nové diskuse je komunikace externí. „Pořádat diskuse na odborná Public Relations (PR) témata se nám velmi osvědčilo. Minulé diskuse se zúčastnilo několik desítek lidí - ať už připojením diskusního příspěvku přímo pod článek, nebo e-mailem,“ říká Pavla Šafránková, jednatelka společnosti PR1, a dodává, že se v diskusích objevuje i řada zajímavých příkladů z praxe.

Právě různé názory a situace, které diskutéři v praxi řešili, patří k tomu nejcennějšímu, co mohou návštěvníci portálu získat. Sdílení praktických zkušeností v rozličných oborech podnikání je to, co chceme touto odbornou diskusí vyvolat. Máme zájem na tom, aby se lidé rozvíjeli nejen na školení nebo tréninku, ale právě v rámci každodenního života. Souhlasí se Pavlou Šafránkovou Jiří Střelec, autor poradenského portálu Vlastnicesta.cz, „Člověk totiž nikdy neví, kdy se dostane do podobné situace. V dnešní krizi trhu rozhodují i drobné maličkosti, které určí, zda firma vyřeší situaci se ctí a nebo se ztrátami.“ vysvětluje Střelec svůj postoj k soutěži, kterou jeho webové stránky pořádají společně s agenturou PR1.cz.

Ceny za nejlepší příspěvky

I tentokrát jsou ve hře dvě hodnotné ceny. Účastník, jehož příspěvek vyberou zástupci agentury PR1.cz, získá jedno místo v podzimní ŠKOLE PUBLIC RELATIONS, kterou bude pořádat už poněkolikáté agentura PR1.cz. Další účastník, jehož diskusní příspěvek vyberou představitelé poradenského portálu Vlastnícesta.cz, obdrží externí harddisk 250 GB.

Diskuse

Externí komunikace vytváří obraz vaší firmy v očích veřejnosti i médií

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Většina firem má skvělého pracovníka pana ONO. Málo kdo ho dokáže skutečně najít.“ více >>

Pavel Trvaj Pavel Trvaj

Nejlepší jsou na poradách a v řešitelských týmech vyjádření typu – „Měli bychom udělat...“, „Udělejte to nějak...“, „Mělo by se....“, „Však On to někdo udělá...“. Všechny tyto věty vlastně zadávají práci panu ONO. Když se však hledá splnění úkolů, výsledky není možné najít pana ONO. Prostě neexistuje. Každý si myslel, že pan ONO je někdo jiný než on sám.

Zadáváte-li jakýkoliv úkol, vždy je třeba jasně se dohodnout s konkrétním řešitelem. Osobou odpovědnou za vyřešení úkolu. To ještě nestačí, je třeba přidat i termín do kdy úkol potřebuje mít firma splněn, jaký má být konkrétní výstup.

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie