Vítěz diskuse externí komunikace vytváří obraz vaší firmy v očích veřejnosti i médií

datum publikace 28.02.2010

Vítězka diskuse externí komunikace Blanka Urbánková s majitele portálu Vlastní cesta

Dalším vítězem v odborné diskusi vypsané Vlastní cestou a agenturou PR1 s tématem externí komunikace se stala Blanka Urbánková.

Související články

Na podzim roku 2009 vypsala Vlastní cesta a Public Relations agentura PR1 odbornou diskusi na téma "Externí komunikace vytváří obraz vaší firmy v očích veřejnosti i médií". Téma zvolili, protože externí komunikace nabývá na stále silnějším významu. Externí komunikace ovlivňuje i to, zda bude mít firma zákazníky. Samozřejmě nemalý vliv na to mají také média, která píší o tom, co se v jejich okolí děje. V době krize může externí komunikace udržet, zlepšit nebo zhoršit obchodní aktivity naší firmy.

Nejlepší příspěvek do diskuse vložila Blanka Urbánková, která od Vlastní cesty získala externí disk 320 GB.

Paní Urbánková řekla, že vyhrané "přídavné zařízení" jí konečně pomůže k pravidelnému zálohování svých dat. Vlastní cesta jí k této činnosti přeje dlouhodobé bezchybné fungování.

Právě nyní připravujeme další zajímavé téma do výherní diskuse. Sledujte nové články portálu nejen pro poradce.

Jiří Střelec

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Nedáme-li pracovníkům informace, seženou a vymyslí si je sami.“ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Žijeme sice ve světě přehlceného informacemi. Přesto lidé baží po informacích, které potřebují nebo chtějí pro svou práci, osobní život. Pokud jim informace, zvláště v konfliktních situacích nebo krizových, nedáme, vyvinou úsilí je získat nebo si je domyslet. Samozřejmě to udělají s ohledem na jejich znalosti a zájmy. Mnohem lepší je informace přirozeně poskytovat. Vždy existují vhodné informace ke komunikaci. 

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie