Marie Zelená

Marie Zelená

Marie Zelená

Myšlenky poradce

„Operativa způsobuje usínání manažerů a celé firmy. “

Každý den přibývá velké množství úkolů a výzev k dořešení. V některých firmách byste ani nemuseli chodit domů a pořád by bylo co dělat. Pořád by úkoly nebyly hotové. Pokud se manažeři začnou "topit" v takové operativě, snadno zapomínají na dlouhodobý rozvoj firmy. Strategicky manažeři začínají usínat a s nimi i jejich firma. Nepostřehnou, že okolní prostředí se mění den co den a že konkurence přinesla nové tenchologie a produkty. Snadno pak přijde doba, kdy již nemusí do práce. Udělejte si každý týden čas na rozvoj sebe sama, svého týmu, firmy. Věnujte se pravidelně strategii a vizi firmy. 

« předchozí 1 2 následující »

Módní návrhářka Marie Zelená se specializuje na tvorbu malých černých šatů, koktejlek, bussines kostýmků,ale je známá také tvorbou originálních večerních, svatebních a společenských modelů. je autorkou celonárodního projektu Návraty k hodnotám. Projekt má za cíl představení českých i zahraničních měst,podporu cestovního ruchu. V dalších tématech je cílem pozvednout základní lidské duchovní, morální a kulturní hodnoty. Svými módními přehlídkami a společenskými večery obohacuje plesy a akce mnohých měst nebo významných firem.

Módní návrhářka Marie Zelená cítila touhu vytvářet krásu v podobě šatů už od dětství. Věnovala jí dlouhé roky studia a praxe. Její večerní šaty oblékají známé tváře české mediální scény a finalistky prestižních soutěží krásy na mezinárodní úrovni. Navrhuje a tvoří malé černé šaty, které by neměly chybět v šatníku žádné ženy. Tvoří také večerní šaty, svatební šaty, koktejlk, bussines kostýmky.

Je autorkou projektu Návraty k hodnotám, který se vztahuje k naší nejzákladnější hodnotě – abychom v dnešním globalizovaném a kosmopolitním světě nezapomněli, odkud pocházíme, a jaké jsou vlastně nejdůležitější lidské hodnoty. Projekt má za cíl také podporu cestovního ruchu v ČR a prezentaci jednotlivých měst a krajů.Na projektu spolupracuje s mnoha významnými osobnostmi a umělci, např.s houslovým virtuosem Jaroslavem Svěceným. V rámci tohoto projektu tvoří symbolické modely pro města ČR (v barvách vlajky města, s heraldickými znaky města). vytvořila již 4 reprezantační České republiky, v národních barvách,také šaty pro Ruskou federativní republiku a Italskou republiku.K projektu se již připojilo 16 významných měst České republiky včetně hlavního města Prahy, a Bratislava, hlavní město Slovenské republiky. 

Je návrhářkou světové soutěže krásy Pricess of the World, oblékala Miss Deaf World (Miss světa neslyšících), soutěž Česká Miss, Dívku roku Česka a Slovenska, Miss gymnázia Česka, Slovenska a Rakouska, Miss Plzeň,soutěž Brno Girl , navrhovala šaty pro českou finalistku Miss Earth na Filipínách, zúčastňuje se soutěže Svatební šaty roku a pořádá autorské přehlídky. Navrhovala a realizovala kostýmky pro dětský sbor Kantiléna a dlouhé koncertní černé šaty pro zpěvačky Filharmonického sboru Brno.

Spolupracuje s významnými firmami (viz odkaz reference), pro které pořádá reprezentativní přehlídky na jejich akcích a plesech.

Módní přehlídky patří mezi největší radosti návrhářky, spolupracuje s řadou královen krásy, umělců a profesionálních moderátorů, kteří její přehlídky obohacují. Svým zákaznicím naslouchá, proto zavedla jako jedna z prvních českých návrhářek půjčování společenských šatů ze svých přehlídek nejen pro celebrity, ale také pro všechny ostatní. Tato kolekce obsahuje na 40 modelů, které jsou pravidelně obměňovány novými. Co pro ni znamenají šaty? „Šaty by měly především zvýrazňovat osobnost, doplňovat její rysy, podtrhovat charakter a říkat všem lidem okolo – takto se cítím, taková jsem!“

Fotogalerie

Adresa

Marie Zelená

Tel.: +420  608 877 291
E-mail: marie@mariezelena.cz

IČ: 10095934

Elišky Peškové 12
150 00 Praha 5

atelier:

Minská 103

616 00 Brno - Žabovřesky 

Své dotazy, náměty a připomínky můžete psát na uvedenou e-mailovou adresu

Obor

Metoda

Norma

Myšlenky poradce

„Operativa způsobuje usínání manažerů a celé firmy. “ více >>

Marie Zelená Marie Zelená

Každý den přibývá velké množství úkolů a výzev k dořešení. V některých firmách byste ani nemuseli chodit domů a pořád by bylo co dělat. Pořád by úkoly nebyly hotové. Pokud se manažeři začnou "topit" v takové operativě, snadno zapomínají na dlouhodobý rozvoj firmy. Strategicky manažeři začínají usínat a s nimi i jejich firma. Nepostřehnou, že okolní prostředí se mění den co den a že konkurence přinesla nové tenchologie a produkty. Snadno pak přijde doba, kdy již nemusí do práce. Udělejte si každý týden čas na rozvoj sebe sama, svého týmu, firmy. Věnujte se pravidelně strategii a vizi firmy. 

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie