Radka Hošková

Radka Hošková

Radka Hošková podpis

Myšlenky poradce

„Subjektivita je jedním z největších zabijáků úspěšných kampaní.“

Pokud marketingový pracovník přemýšlí, co by se líbilo jemu, jak by reagoval na dané sdělení on, posílá svoji kampaň do záhuby. Cílová skupina, ke které marketér hovoří, je většinou naprosto jiná, než je on sám.

Systematicky naplánovaná marketingová komunikace vytváří synergický efekt, snižuje náklady a zvyšuje celkovou účinnost kampaní.

Poradce pomáhá klientům plánovat, řídit a vyhodnocovat jejich marketingové kampaně, zejména se zaměřuje na oblast internetového marketingu a sociálních sítí.

Sociální sítě

Pro firmy je důležité držet trend ve způsobu chování spotřebitelů, tedy oslovit je tam, kde se rádi vyskytují. Na sociálních sítích vychováme potenciální zákazníky a ze stávajících uděláme loajální.

Internetový marketing

Kromě komunikace na sociálních sítích se Radka  Hošková zaměřuje také na PPC reklamu (placená reklama ve vyhledávačích), remarketing, SEO (optimalizace pro vyhledávače), vyhodnocení návštěvnosti webu z Google Analytics.

Public Relations

Zejména oblast Press Relations. Tvorba zajímavého obsahu pro média a navazování vztahů s médii. Redakční obsah je pro firmu cennější než reklama. PR slouží pro spotřebitele jako druhý nejdůvěryhodnější zdroj informací, hned po Word-Of-Mouth.

Radka Hošková je lektorem odborných marketingových praktických školení pro veřejnost i pro firmy:

  • Marketing na Facebooku a dalších sociálních sítích
  • Internetový marketing
  • Marketingové plánování a strategie
  • Public Relations

Praxe:

Na poli marketingových komunikací se pohybuje sedm let. Založila PR a reklamní agenturu Rh+ marketing. Agentura funguje od roku 2011, mezi její hlavní činnosti patří marketing na internetu a v sociálních sítích, Public Relations a guerilla marketing.

Předchozí zkušenosti získala jako PR a marketingový konzultant v internetové reklamní agentuře RobertNěmec.com.

Pracovala na projektech pro RAVAK, Slovenské pramene a žriedla, Buly aréna v Kravřích, MŠMT a další.

Vzdělání:

  • Magisterské studium oboru Marketingové komunikace na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta mulitmediálních komunikací.
  • Rok na Fachhoschschule St. Pölten, obor mediální poradenství, prostřednictvím programu Erasmus.

Adresa

Radka Hošková

Tel.: +420 721 572 010
E-mail: hoskova@rhplusmarketing.cz

IČ: 72316071

Palackého třída 121
602 00 Brno

Své dotazy, náměty a připomínky můžete psát na uvedenou e-mailovou adresu

Obor

Metoda

Norma

Myšlenky poradce

„Subjektivita je jedním z největších zabijáků úspěšných kampaní.“ více >>

Radka Hošková Radka Hošková

Pokud marketingový pracovník přemýšlí, co by se líbilo jemu, jak by reagoval na dané sdělení on, posílá svoji kampaň do záhuby. Cílová skupina, ke které marketér hovoří, je většinou naprosto jiná, než je on sám.

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie