GŘ HZS ČR

doba trvání 1.1.2009 - 31.12.2009

www: www.hzscr.cz

Osoba: Vladimír Bednář

Popis: Trénink na SWOT analýzu a tvorbu strategie

Poradce: Jiří Střelec

Trénink na SWOT analýzu s důrazem na sofistikované vyhodnocení a přidanou hodnotu pro rozvoj organizace.Spolupráce při přípravě dlouhodobé koncepce vzdělávání HZS ČR.

Účastníci byly seznámeni s významem a postupem stanovení strategie společnosti. V praktických cvičeních trénovali jednoltivé fáze zpracování SWOT analýzy. Trénink byl zakončen dvěma způsoby vyhodnocení SWOT analýzy a prezentací získaných výsledků.

Z hodnocení vzdělávací akce účastníky vyplynuly následující závěry:

  • akce jako celek byla dobře zajištěna a výborně řízena,
  • získané informace jsou využitelné v praxi,
  • výkon lektora - výborný, schopný, přednášel zřetelně a jasně,
  • na vzdělávací akci bylo postrádáno pouze více času na procvičení

Vyjádření HZS ČR ke spolupráci na koncepci vzdělávání "jedním z nejrozsáhlejších a nejkomplikovanějších úkolů, na kterém v současné době pracuje naše oddělení, je tvorba koncepce vzdělávání v Hasičském záchranném sboru České republiky. Vzhledem k tomu, že systém vzdělávání v HZS ČR je velmi rozvětvený, komplexní a je určen rozmanitým cílovým skupinám, je i naše práce na koncepci složitá.
Z tohoto důvodu jsme rádi, že můžeme spolupracovat s Vámi a oceňujeme zejména Vaše poradenství, které vneslo do naší práce zajímavé progresivní prvky. Jsme toho názoru, že naše spolupráce nám pomohla najít optimální způsob zpracování koncepce takového rozsahu s možností využití procesního přístupu a modelování prvků do dlouhodobé koncepce. Rozhodně tuto spolupráci vnímáme jako velký přínos pro plnění tohoto důležitého úkolu." plk. JUDr. Vladimír Bednář, vedoucí odd. vzdělávání

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Změnit zaběhlé rutinní činnosti chce trpělivost. “ více >>

Yveta Sommerová Yveta Sommerová

Vždyť to tak funguje 10 let, proč bychom to měli měnit? Stálí zaměstnanci znají historii společnosti, mají bohaté zkušenosti, praxi, ale často se brání zavedení změn.  Pokud chcete zavést nový produkt, pak je dobré ošetřit všechny informační kanály, kterými se produkt dostává k zákazníkovi. Věnujte dostatečný čas svým zaměstnancům, aby produkt poznali, pochopili a přijali.

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie