J & T Banka

doba trvání 1.1.2011 - stále

Logo JT

www: www.jtbank.cz

Osoba: Ing. Taťána Turziková

Popis: Komunikace a image IT pracovníků vůči uživatelům a management, zlepšení vztahu s uživateli, aktivní komunikace ve prospěch budování dobrých vztahů

Poradce: Jiří Střelec

Komunikační trénink IT týmu zaměřený na poznání vlastních komunikačních dovedností a hledání optimální komunikace s uživateli. Součástí tréninku komunikace je příprava a komunikace na kameru včetně rozboru. Každý účastník musí diskutované oblasti předvést prakticky. 

Související články

Přestože jsme s IT týmem opakovaně diskutovali o důležitosti komunikace s našimi uživateli zákazníky, někteří IT pracovníci si zakládali zejména na své osobní odbornosti a schopnosti hledat nejlepší technické řešení. V hodnocení IT práce vedením jsme opakovaně naráželi na to, že jen kvalita a odbornost nám spokojenost zákazníků nepřináší. Proto jsme začali hledat pomoc v oblasti komunikace se zákazníky.

První komunikační trénink někteří členové IT týmu předem brali jako nějaké školení, které si jen odsedí, a byli přesvědčeni, že oni ho určitě nepotřebují. Jsme na začátku dlouhé cesty a už jsme všichni pochopili, že komunikační školení s panem Střelcem si rozhodně neodsedíme. Naopak, prožijeme každou minutu natolik, abychom změnili své vlastní chování, a záleží na každém zvlášť, jakou cestu ujde. Veškeré pozitivní odezvy účastníků školení a profesionální přístup před i po školení ze strany školitele nestačí na další pokračování spolupráce. Někteří zákazníci postřehli viditelnou změnu k lepšímu u části členů IT týmu. To nás utvrdilo v přesvědčení, že komunikační školení má smysl.
Doporučujeme toto školení každému, kdo nehledá jen obyčejné školení, ale skutečný trénink osobním prožitkem. Tomu, kdo chce, ukáže cestu, jak se změnit.

 

Ing. Taťána Turziková

ředitelka odboru Informačních systémů

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Přesvědčivě znějící nesmysl je více, než nesmělá pravda...“ více >>

Vojtěch Bednář Vojtěch Bednář

Mnoho lidí vnímá více esteticky než technicky. To znamená, že předložíme-li jím nesmyslnou, ale dobře podanou věc, budou ji akceptovat spíše, než nepřesvědčivou pravdu. Triviálně „Ať řekneš jakoukoli blbost, když to podáš náležitě vědecky, vždycky se najde blbec, který ti zatleská“ – F. Filipovský.

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie