Role vedoucího pracovníka

doba trvání 29.3.2014 - stále

Kingspan

www: www.kingspan.cz

Osoba: Martina Jancurová

Popis: Model práce manažera, týmová spolupráce, chválení - kárání a hodnocení pracovníků, modelování procesů

Poradce: Jiří Střelec

Připravit mladé vedoucí pracovníky na praktické vedení týmu, rozvoj spolupráce a dosahování efektivních výsledků. Zlepšit komunikaci, znalosti managementu, zvládání stresu a hledání efektivních řešení. 

Související články

V rámci firemního vzdělávání nás Ing. Jiří Střelec prostřednictvím Vlastní cesty provázel několika měsíčním tréninkovým programem zaměřený na rozvoj vedoucích pracovníků.

Hlavním cílem bylo osvojit si dovednosti vedoucího pracovníka. 

Mezi hlavní témata tohoto programu patřilo seznámení se s  rolí vedoucího pracovníka, úkoly a odpovědnosti vedoucího, spoluúčast na tvorbě a naplňování firemní strategie, vizí a cílů, dále důležitost řízení firemních procesů a jejich implementace, efektivní plánování včetně plánování kapacit, určování priorit, nastavení metrik a měření výkonnosti v rámci týmu, hodnocení pracovníků a nechyběl ani trénink aktivní komunikace.

Všechna tato témata byla o to zajímavější, že se nejednalo jen o nezáživnou teorii, naopak pan Střelec nás důsledně vedl k tomu, abychom nově získané vědomosti proměnili v praktické dovednosti a zařadili je do naší každodenní práce. Zajímal se o to, které z poznatků jsme již aplikovali v praxi, jaké nám přineslo výsledky a ty jsme pak podle potřeby konzultovali. 

Pochopili jsme, že být opravdu dobrým vedoucím pracovníkem není samo sebou, je to výzva, spousta úsilí a velká odpovědnost. Jakožto nováčci ve vedoucích funkcích nám tato školení pomohla vytvořit si jasnou představu o tom, jak má firma fungovat a že za jejím úspěchem stojí spokojení zaměstnanci.

Děkujeme p. Střelci za jeho přínosné podněty při řešení konkrétních případů, za jeho přístup kdy nám nikdy nic nedal zadarmo, neboť jedině tak jsme se mohli růst. 

 

Martina Jancurová – vedoucí zákaznického servisu

Monika Burýšková – vedoucí zákaznického servisu

Miroslav Šotola – vedoucí plánovač výroby

Diskuze k článku

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Nevěřte lidem, že udělali VŠE, když jste je neviděli se SOUSTŘEDIT.“ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Dobře vyřešit problém, znamená, se na něj plně soustředit. Zapojit všechny své schopnosti. Vybavit si znalosti, které jsme použili před lety. Vše kombinovat a najít skutečně nejlepší řešení. Dnes bohužel hodně problémů je komplexních a na řešení závisí ztráty. Každé řešení si zaslouží hluboké soustředění. Manažeři by dnes měli sledovat, jak jejich pracovníci přistupují k řešení. Pokud v jejich obličejích neuvidí plné soustředění, nemohou si být jisti, že pracovník udělal maximum. 

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie