Trénink komunikace L1

doba trvání 1.1.2010 - 31.5.2013

Logo J&T

www: www.jtbank.cz

Osoba: Táňa Turziková, Jan Hazlbauer, Attila Ember

Popis: zlepšit vlastní komunikaci a jednání IT pracovníků s uživateli a podpořit dobré image IT týmu

Poradce: Jiří Střelec

Najít individuálně způsob k lepší vlastní komunikaci a vytvoření dobrého image IT týmu. Pomoci se zvýšením efektivity komunikace a školit / trénovat pracovníky tak, aby získali lepší návyky a dovednosti v komunikaci s uživateli.

Související články

Oblast spolupráce: Trénink komunikace L1

Za poslední 3 roky jsme měli několik školení IT zaměstnanců s panem Střelcem. Pomohl nám udělat nezávislou analýzu nahrávané linky IT k pochopení našich chyb při telefonické komunikaci s uživateli. Ověřili jsme si také reálně, že jakýkoli negativní přístup IT vůči uživatelům se podvědomě projevuje v reakcích teamu, stejně jako prostředí, v jakém sedíme a pohybujeme se. Proto jsme začali cíleně hlídat, aby byla běžná nálada v kanceláři vůči lidem pozitivní, měli kolem sebe uklizeno a abychom se nebavili o všech uživatelích jako o někom neschopném, kdo nás zase otravuje, nýbrž jen jako o někom, komu můžeme pomoci. S částečnou obměnou teamu jsme proto přistoupili k opakovanému tréninku L1.

Cesta změnit vlastní vnitřní postoje a komunikovat profesionálně je cesta, kterou se musí rozhodnout jít každý člen teamu L1 sám. Nedá se nařídit a jsme rádi, že nám nezávislý trénink a zpětná vazba našeho školitele tolik pomáhá, aby náš team tu cestu skutečně zvolil a byl profesionálem, který uživatelům pomáhá.

 

 

Ing. Taťána Turziková             Jan Hazlbauer                          Attila Ember

ředitelka odboru                       Team Leader                             Vedoucí oddělení IT

oddělení IS/IT                           oddělení IT                                oddělení IT

 


Mob.: +420 602 404 388             Mob.: +420 602 129 438             Mob.: +421 903 282 501

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Neví-li nikdo, jak kvalitní práci děláte, je to jako byste jí neudělali.“ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Udělat pro zákazníka, manažera, kolegu kvalitní práci by mělo být samozřejmostí. I kvalitní práce musí být řádně odprezentována. Není-li zákazník o této kvalitě informován a ještě lépe o ní přesvědčen, pak jsme kvalitní práci neudělali.

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie