Slovník pojmů

Slovník v našem pojetí (poradců - odborníků z praxe) slouží k tomu, aby čtenář se dověděl, jak má daný pojem nebo cizí slovo chápat. Co je jeho podstatou a jak jej má následně používat v daném oboru nebo metodě. 

CMMI

CMMI (Capability Maturity Model Integration) je model popisující procesy a požadavky na vývoj softwarových…

CMMI, software, vývoj, Software Engineering Institute

Corporate design - podnikový design

Podnikový design je souborem vizuálních prvků, které reprezentují podnik uvnitř i navenek. Do tohoto souboru…

firemní design, vizuál, corporate design

Corporate identity - podniková identita

Podniková identita je komplexem výrazových prostředků podniku, které ve vzájemném působení vytváří identitu a…

firemní identita, corporate identity, image, firemní

Corporate product - podnikový produkt

Podnikové produkty jsou hlavním smyslem existence společnosti, protože prostřednictvím nich dosahuje zisku.…

firemní produkt, corporate produkt, kvalita, image

Obor

Myšlenky poradce

„Každé podnikání má svůj marketing. Mnozí však tvrdí, že marketing nepotřebují. “ více >>

Yveta Sommerová Yveta Sommerová

Bez marketingu není podnikání. Žádná firma ani malý živnostník se bez něj neobejde, i když vědomě žádnou marketingovou činnost nevyvíjí. Malá prodejna pečiva na rohu ulice přece nic nepotřebuje! Avšak to, že byla vybudována na rohu ulice, kudy projdou stovky lidí a je tak „po ruce“ bylo dobrým marketingovým rozhodnutím.   

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie