Corporate design - podnikový design

datum publikace 19.10.2015

Podnikový design je souborem vizuálních prvků, které reprezentují podnik uvnitř i navenek. Do tohoto souboru se zařazuje primárně značka a vizuální podoba jednotlivých nástrojů, které podnik vytváří. V tomto kontextu je výrazně propojen design s podnikovou komunikací a produktem. V rámci podnikového designu lze definovat standardy pro využívání jednotlivých vizuálních prvků, který je označován jako design manuál nebo také manuál jednotného vizuálního stylu. V tomto dokumentu je definována značka, barvy, fonty, merkantilní tiskoviny (např. obálky a vizitky), propagační předměty a další vizuální prvky, které podnik využívá. Tento dokument pomáhá udržet standard ve využívání jednotlivých prvků podnikové designu.

Obor

Myšlenky poradce

„K řízení ostatních je nutné nejdříve znát sám sebe.“ více >>

Petr Hlušička Petr Hlušička

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie