Corporate product - podnikový produkt

datum publikace 19.10.2015

Podnikové produkty jsou hlavním smyslem existence společnosti, protože prostřednictvím nich dosahuje zisku. Produktem mohou být výrobky, služby nebo například informace. Produkt a jeho kvalita, spolehlivost či užitné vlastnosti výrazně ovlivňují mínění spotřebitelů a tím ovlivňují image podniku. U produktu hrají důležitou roli jeho atributy jako značka, obal, cena, kvalita, množství atd. 

Obor

Myšlenky poradce

„Než se pustíme na dlouhou cestu podnikání nebo novou pracovní pozici, měl bych vědět KDO JSEM, CO UMÍM a MÁM RÁD.“ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Myslet si, že něco umím je snadné. Od stolu, pardon, dnes od počítače, si můžeme myslet jak co je. Skutečnost většinou bývá jiná. Druhá etapa našeho života (řekněme od střední školy do 30 let) je pro nás zjišťovací. Měli bychom si vyzkoušet více brigád, prací, pozic, situací apod. To vše nám pomáhá poznat, jak se v situacích cítíme, co nám jde dobře, co nám dělá radost. Poznáme tak SAMI SEBE a můžeme přijmout odpovědnost za svůj život a posléze za naše děti nebo tým spolupracovníků. Zkoušejte, poznávejte sami sebe než začnete investovat do podnikání, do nového partnerství, pracovní pozice. Předejdete zbytečným slzám a stresu.

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie