Corporate product - podnikový produkt

datum publikace 19.10.2015

Podnikové produkty jsou hlavním smyslem existence společnosti, protože prostřednictvím nich dosahuje zisku. Produktem mohou být výrobky, služby nebo například informace. Produkt a jeho kvalita, spolehlivost či užitné vlastnosti výrazně ovlivňují mínění spotřebitelů a tím ovlivňují image podniku. U produktu hrají důležitou roli jeho atributy jako značka, obal, cena, kvalita, množství atd. 

Obor

Myšlenky poradce

„Subjektivita je jedním z největších zabijáků úspěšných kampaní.“ více >>

Radka Hošková Radka Hošková

Pokud marketingový pracovník přemýšlí, co by se líbilo jemu, jak by reagoval na dané sdělení on, posílá svoji kampaň do záhuby. Cílová skupina, ke které marketér hovoří, je většinou naprosto jiná, než je on sám.

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie