Elevator pitch

datum publikace 17.11.2013

Elevator pitch je prezentace ve výtahu. Jedná o velmi krátkou, itenzivní prezentaci. Název vyhází z dnešní uspěchané doby, kdy máte na prezentaci pouze čas z nultého do pátého patra, když jedete s manažerem ve výtahu. Více času na vyjádření hlavní myšlenky, preznetace nedostanete. 

Zvládnout prezentaci "elevator pitch" znamená soustředit se na:

  • vystižení nápadu
  • kritické aspekty
  • zhuštění popisu
  • ....

Na prezentaci máte 30-60 sekund (doba jízdy ve výtahu). Za tuto dobu zvládnete cca 40 krátkých vět, proto je dobré si skutečně rozmyslet, co musí být vyřčeno.

Obor

Myšlenky poradce

„Poradce doprovází zákazníka jen do bodu pochopení. “ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Poradce není někdo, kdo bude žít život jeho zákazníka. Je to vlastně externí vetřelec, který se bez zaujetí má dívat na aktuální situaci a nestranně hledat nejlepší cesty k úspěchu zákazníka. Tyto cesty pak zákazníkovi představuje k výběru. Po nějakou dobu jej může na zvolené cestě doprovázet, dokud klient cestu skutečně nepochopí a je schopen ji sám realizovat.

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie