Firemní image

datum publikace 17.10.2015

Firemní image by se dala popsat jako názor a vnímání subjektu (firmy, produktu, člověka) jeho okolím tedy především lidmi a prostřednictvím nich i firmami. 

Co je to image firmy?

Image firmy je výrazně ovlivňován jednotlivými prvky firemní identity. Formy marketingové komunikace, využívaný design, kvalita a užitečnost produkovaných výrobků a služeb a firemní kultura ovlivňují názory všech zájmových skupin (stakeholderů – stakeholders).

Co je důležité si uvědomit je fakt, že image nelze vytvořit. Nelze se rozhodnout, že firma bude vnímána velmi pozitivně jako nejlepší producent konkrétních produktů. Image lze pouze ovlivňovat a budovat v dlouhodobém procesu.

Obor

Myšlenky poradce

„V poradenství si zákazník "kupuje" způsob myšlení, vidění a znalosti poradce.“ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Právě odlišný způsob myšlení nejlépe pomůže odstranit provozní slepotu a najít vhodnou cestu pro řešení problémů zákazníka a dalšího jeho životního rozvoje.

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie