Komunikace s jednotlivcem (Face to Face)

datum publikace 07.08.2012

Komunikace s jednotlivcem (někdy také nazývaná tváří tvář - Face to Face) je zaměřená jak účinně a efektivně najít společné porozumění, dohodu, vytvořit prospěšný vztah a spolupráci.

Komunikace je založená na porozumění, pochopení individuálních motivů druhé strany (jedince) se kterým komunikujeme. Velký vliv zde hraje verbální a neverbální komunikace, aby sdělované informace byly jasné, pochopené. Bez pochopení se těžko hledá oboustraná dohoda a budoucí spolupráce. 

Obor

Myšlenky poradce

„Lepší než zjišťovat, kdo má pravdu, je tvořit nové a prospěšné.“ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Mnohokrát se dostane do sporů a kolizních situací. Vždy bychom byli rádi, aby viník byl někdo jiný a my měli pravdu. Tak spoustu času utrácíme na hledání pravdy, spíše naší obhajoby. Viníka a příčinu kolizní situace má smysl hledat především pro následné zlepšování.

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie