priorita

datum publikace 27.04.2015

Priorita je vyjádření pro to, co je důležitejší, je třeba přednostně vyřídit. Prioritou se označují např. úkoly a jejich nutnost řešení. Nízká priorita vyjadřuje menší důležitost a tedy pozdější vyřaizování. Vysoká priorita naopak vyjadřuje vyšší důležitost a nutnost řešení ihned. 

Priority jsou součástí manažerské práce. Potkáte se s nimi nejen při řešení každodenních úkolů, ale i v time managemnetu, u cílů, u jednolitvých položek projektu apod. Nejen manažeři pracují s prioritami. Každý člověk si v životě stanovuej vlastní priority. Dá přednost práci ve výrobě nebo práci ve službách. 

Obor

Myšlenky poradce

„Změnit zaběhlé rutinní činnosti chce trpělivost. “ více >>

Yveta Sommerová Yveta Sommerová

Vždyť to tak funguje 10 let, proč bychom to měli měnit? Stálí zaměstnanci znají historii společnosti, mají bohaté zkušenosti, praxi, ale často se brání zavedení změn.  Pokud chcete zavést nový produkt, pak je dobré ošetřit všechny informační kanály, kterými se produkt dostává k zákazníkovi. Věnujte dostatečný čas svým zaměstnancům, aby produkt poznali, pochopili a přijali.

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie