Sociální síť

datum publikace 22.08.2012

Sociální síť je internetová platforma, médium pro setkávání a komunikaci lidí se stejným nebo podobným zajmem. Mezi sociální sítě patří např. Facebook, Twitter, Myspace, Google+, LinkedIn, Pinterest, Inestagram, Flicker, Youtube a další. 

Sociální síť po registraci umožňuje svým uživatelům vytvářet vlastní profil, publikovat texty, fotky, videa. Sociální síť je vhodným prostředím i pro firemní profily, reklamní kampaně a tématická diskusní fóra.  

Obor

Myšlenky poradce

„Nejlepší strategie se dá vyjádřit jednou větou.“ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Strategii většinou management hledá a formuluje pomocí speciálních nástrojů (například SWOT analýza, Porterův model, modelování, průzkumy trhu apod.). Popíše spousty stránek. Analyzuje velké objemy dat. Takovou přípravou projde jen pracovní tým! Zapojit do plnění strategie je třeba však celou firmu. Jednotliví pracovníci by měly strategii snadno pochopit a snadno vyjádřit vlastními slovy. Jen tak se může dobře strategie šířit firmou. To je důvod, proč by management měl strategii vyjádřit jednou větou. 

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie