systém kvality

datum publikace 11.08.2012

Systém kvality je soubor procesů, pravidel, postojů, politik, které firma potřebuje pro výrobu kvalitních výrobků a poskytování kvalitních služeb. Systém by měl být nastaven tak, aby každý zúčastněný podle něj mohl vyrobit kvalitní výrobek nebo poskytnout službu napoprvé a správně. 

Systém kvality je definován v mezinárodní normě ISO 9001 a připravuje se např. takto:

  • definování potřeb zákazníků
  • definování kvality produktů (výrobků a služeb)
  • návrh procesů potřebných pro výrobů produktů
  • propojení procesů
  • definování zdrojů
  • návrh pravidel, postojů a chování systému
  • tvorba struktury a hierarchie
  • ... 

Obor

Myšlenky poradce

„Jen tehdy, pokud vás práce zcela naplňuje a baví, můžete dosáhnout skvělých výsledků.“ více >>

Yveta Sommerová Yveta Sommerová

Znáte ten pocit...dneska se mi nic nechce dělat. Občas se to stane každému, že nemá svůj den. Pokud vás to ale trápí každé ráno, je nejlepší čas na změnu. Najděte si práci, která vás bude bavit, která vás bude naplňovat, kterou budete mít chuť stále zdokonalovat. Jen tak budete spokojení a budou za vámi vidět výsledky.

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie