Time management

datum publikace 09.01.2015

Time management je část managementu zabývající se efektivním využíváním času. Jak rychle, s minimem času dosáhnout nejlepších výsledků. Time management není jen soubor technických postupů, ale zahrnuje také využití psychické a fyzické rovnováhy k dosažení úspěchu. 

Do time managementu patří: 

  • stanovení a práce s cíli (osobními, pracovními)
  • stanovování priorit
  • práce s úkoly
  • plánování 
  • řízení kapacit
  • odstraňovaní vlastních psychických bariér 
  • využívání známých pravidel a postupů jako např. Paretův princip
  • práce s vlastními zkušenostmi
  • ...

Obor

Myšlenky poradce

„Přesvědčivě znějící nesmysl je více, než nesmělá pravda...“ více >>

Vojtěch Bednář Vojtěch Bednář

Mnoho lidí vnímá více esteticky než technicky. To znamená, že předložíme-li jím nesmyslnou, ale dobře podanou věc, budou ji akceptovat spíše, než nepřesvědčivou pravdu. Triviálně „Ať řekneš jakoukoli blbost, když to podáš náležitě vědecky, vždycky se najde blbec, který ti zatleská“ – F. Filipovský.

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie