Výpis článků

Na poradenském portálu Vlastní cesta jsou publikovány články popisující zkušenosti poradců z jejich praxe. Píší o tom, co jejich zákazníkům pomohlo, jak se dostali k úspěchu a výsledkům, jak pracovníci změnili myšlení apod. Čtenář si může vybrat z hlavních dvou okruhů FIREMNÍ (okruh týkající se vedení firem, podnikání, práce se zaměstnanci apod), OSOBNÍ (témata týkající se více osobního života a vlastního rozvoje). Články můžete filtrovat dle oborů, poradců, metod. 

Pozitivní emoce - základ péče o zákazníka

Podpořte pozitivní emocí svého zákazníka

Doba je uspěchaná. Všechno chceme hned a mít splněno. Zákazníci přestávají mít…

telefonie, zákaznická péče

Nadšení a agilní přístup dokáží zavést nový produkt během 2 týdnů

Nadšení a schopnosti urychlují zavádění…

Přinášíme Vám case study z firmy EDAG o tom, jak schopnosti a nadšení dokáží zkrátit…

agilita, inovace, nový produkt

Cesta zákazníka nástroj péče o zákazníky

Černé díry zákaznické péče

Získání nového zákazníka je velmi drahé. Až 7x dražší než udržení zákazníka…

cesta zákazníka, spokojenost

Krize - šablona krozový plán

Krizový plán - šablona

Jakmile zjistíte, že jste v krizi, je třeba ihned jednat. Znát postup a začít analyzovat důležitá opatření.…

krizový tým, šablona, krizový

jak vyřešit krizi - 4 kroky

První 4 kroky pro vyřešení krize

Zjistili jste, že jste v krizi a přichází otázka - “Co mám udělat jako první,…

krizový plán, krizový tým

Komunikace pro manažery - práce s argumenty

Komunikace jako hra argumentů

Stejně jako při šachové partii reaguje protihráč na tah svého soupeře vlastním…

fakta, síla informace

Osobní rozvoj vlastní cestou

Efektivita nebo úspěch?

Mnohokrát jsme vedeni k tomu, abychom dosahovali úspěchů. Někteří z nás mají vůli dosáhnout úspěchu…

vlastní cesta, harmonie

Zdraví - harmonie duchovní duše a těla

Žít zdravě, ale jak?

Zdravý životní styl, to jsou tři slova, která v dnešní době slyšíme každý den. Útočí na nás ze sdělovacích…

worklife balance, rovnováha

Podpora státu pro podnikatele

Návrhy pro minimalizaci dopadu pandemie

Sledujeme za Vás opatření vlády a Parlamentu, která mají za cíl podpořit ekonomiku.…

podpora podnikání, OSVČ

Urbášek & Partners právo v roušce pomoc v krizi

Advokáti spojili síly a vzniklo Právo v…

Advokátní kanceláře v krizové době spojily síly a připravily unikátní projekt…

krize koronavirus, šablony

Školení online

Profesionální trénink - on-line

Využijte dvou unikátních sítí pro rozvoj dovedností zaměstnanců a manažerů a také k…

kompetence, mentoring, on-line

Mzdy v krizi

Jak řešit zaměstnance a mzdy v krizovém…

Snížit náklady a eliminovat ztrátu je zásadní v době krize. Vše musí proběhnout…

COVID-19, snížení mzdy

Krizová komunikace

Krizová komunikace - komunikujte první

V době krize má komunikace zásadní význam. Ten, kdo komunikuje jako první, ovlivňuje…

management, komunikace

Náhrada škody v důsledku pandemie COVID-19

Pomůže stát podnikatelům při vzniku…

Patříte mezi podnikatele, kterým bylo nařízeno uzavření podnikání nebo máte taková…

krizový zákon, škoda, náhrada

Podnikatelské závazky v době pandemie

Plnění závazků v období pandemie COVID…

V době nouzového stavu se může stát, že někteří podnikatelé nebudou schopni zajistit…

nouzový stav, závazky

V krizi jednejte rychle

Krizi musíme řešit hned, jinak budou…

Je zde krizový stav. Je naprosto jedno kdo a jak ho nyní vyvolal. Ať je to pandemie…

krizové řízení, pandemie

Právo zaměstnavatel pandemie COVID 19

Informace pro zaměstnavatele ve stavu…

Stav pandemie téměř nikdo v České republice nezažil. Je to pro nás zcela nová…

právo, zaměstnavatele

Komunikace management - herec - tréma - strach

Smyjte strach a trému z komunikace

Obavy z reakce zaměstnanců nebo obavy z reakce publika prožívá manažer stejně jako…

komunikace, emoce, tréma

Personální a kapacitní audit - pracovní pozice

Personální a kapacitní audit, nebo…

K personálnímu a kapacitnímu auditu se přistupuje většinou poté, co management…

kapacita, kompetence

Manažerská komunikace a pravidla žurnalistiky

Jak na komunikaci s manažery, pomohou…

Jak koncipovat text, aby byl srozumitelný, čtivý a účinně naplnil informační účel?…

důležitost, management

« předchozí 1 2 3 4 5 7 9 následující »

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Média chtějí slyšet příběh“ více >>

Vojtěch Bednář Vojtěch Bednář

Pokud chceme, aby informace, které médiím dáváme nebyly deformovány, podejme je jako příběh. Média milují příběhy.

Přejete si být informováni o nových článcích, metodách, řešeních z praxe, školeních, nabídkách?

Pokud hledáte konkrétní téma a nemůžete jej najít, napište majiteli na info@vlastnicesta.cz

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace