Výpis článků - Audit

Audit je proces, kdy nezávislý auditor prověřuje fungování dané oblasti. Získává nezvratné důkazy o tom, jak daná oblast funguje a odhaluje neshody, která brání dosažení cílů dané oblasti nebo jinému poslání. Můžete se potkat s auditory oblastí finací, procesů, managementu, lean manufacturing, 5S, bezpečnosti informací apod.

Personální a kapacitní audit - pracovní pozice

Personální a kapacitní audit, nebo…

K personálnímu a kapacitnímu auditu se přistupuje většinou poté, co management…

kapacita, kompetence

Psychologie normování - komunikace s pracovníky

Psycholog normovač

Kameru postavím na stativ. Stativ postavím před pracovní stůl. Kameru namířím na ruce montážní pracovnice Jany.…

norma, normovač, lean

Jste spokojeni s certifikační společností

Spokojenost s certifikačními…

Certifikace má v ČR dlouhou historii. Nejprve zde byly jen renomované…

externí auditor, certifikace

Proces Audity

Proces Audity

Interní audity jsou nutnou podmínkou zpětného prověřování systémů řízení dle mezinárodních standardů ISO 9001, ISO…

vedoucí auditor, plán auditů

NE Certifikátům ISO, NE ekonomice, ANO korupci

NE Certifikátům ISO, NE ekonomice, ANO…

Rovné podmínky pro dodavatele a boj s korupcí řeší Ministerstvo pro místní rozvoj…

certifikace, korupce, veřejná

Fiasko u auditu

Příběh o auditování – fiasko u auditu

Kvalitní audit není jen o znalosti odstavců normy, ale hlavně o komunikaci,…

chyby auditorů a auditovaných

Certifikace s lidskou tváří

TDS CERT „umí certifikovat ISO s…

TDS CERT ale tvrdí, že na rozdíl od mnoha jiných „umí certifikovat ISO s…

iso certifikace, systém

Hloubka a těžiště auditování - běžná praxe v ČR

Jak poznat kvalitní práci auditora -…

Interní auditoři mají pomáhat rozvíjet a zlepšovat firmu. Jak však má manažer, který…

audit, auditor, certifikace

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Poradce urychluje řešení problémů na vyšší úroveň kvality“ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Poradce je většinou člověk, který se danou problematikou zabýval dříve a hlouběji než jeho zákazník. Má již větší zkušenost a příklady z praxe včetně jejich výsledků. To je důvod, proč může urychlit řešení problémů zákazníkovi na kvalitativněji vyšší úrovni. 

Přejete si být informováni o nových článcích, metodách, řešeních z praxe, školeních, nabídkách?

Pokud hledáte konkrétní téma a nemůžete jej najít, napište majiteli na info@vlastnicesta.cz

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace