Vyberte si článek

Management | leadership

Kdyz manazerske reseni nefunguje

Kvalitní řešení pro byznys vyžaduje jít do hloubky problému

Setkáváme se s tím, že firmy v osobě jejich majitelů hledají řešení problémů na nesprávných místech. Namísto odstranění příčin situace chtějí rychlá…

HR | řízení lidských zdrojů

Odhalte dovednosti - nábor pracovníků

Odhalte skutečné dovednosti zaměstnance - nábor pracovníků

Připravené prezentace a rozprava nad životopisem kandidáta ukáže jen to, co si kandidát na Vás připravil. Vůbec nic se nedozvíte o jeho profesionalitě,…

Právo | pracovní | obchodní | autorské

Nerovnost platů v regionech

Spustí se lavina žalob nespokojených zaměstnanců

Existence poboček po celé ČR je ohrožena. Patříte mezi firmy, které přivedly byznys do regionu třeba proto, že ve velkých městech nebyl již dostatek vhodných…

HR | řízení lidských zdrojů

Video diagnostika efektivní nábor zaměstnanců

Šetřete čas manažerů a HR - video-diagnostika Vám pomůže

Jedním ze způsobů, jak najít úspory v HR, je kvalitnější výběr lidí - získat správné lidi na správná místa. To se odráží v menší fluktuaci, vyšší ziskovosti…

Komunikace | média

Jak komunikovat zmeny - komunikace zmen

Komunikace změny

To tu již bylo. To nebude fungovat. Je tam příliš mnoho rizik. To jsou časté reakce, které slyší manažeři, když se snaží zavést změnu. Nadšení autora je snad…

Krizový management

Krize je skvělá na uplatňování pravidel 

Krize je skvělá na uplatňování pravidel 

Krize a strach z ní má i pozitivní vliv. Strach o existenci firmy často dovede majitele a manažery ke zrušení zbytečných úlev, nesmyslných výjimek, ochrany…

Management | leadership

Proč hodní majitelé pláčou

Proč hodní majitelé často pláčou

Je nepříjemné až obtížné někomu říci - takto je to špatně, na tom jsme se nedohodli, mělo to být jinak. Zvláště je to nepříjemné pro hodné, pokorné, pracovité…

Marketingová komunikace | Public Relations

Pozitivní emoce - základ péče o zákazníka

Podpořte pozitivní emocí svého zákazníka

Doba je uspěchaná. Všechno chceme hned a mít splněno. Zákazníci přestávají mít toleranci na vyčkávání. Nemohou se rozhodnout hned. Chybí jim informace nebo…

Management | leadership

Nadšení a agilní přístup dokáží zavést nový produkt během 2 týdnů

Nadšení a schopnosti urychlují zavádění nových výrobků

Přinášíme Vám case study z firmy EDAG o tom, jak schopnosti a nadšení dokáží zkrátit měsíce navrhování a příprav nového výrobku až do fáze prvních vyrobených…

Marketingová komunikace | Public Relations

Cesta zákazníka nástroj péče o zákazníky

Černé díry zákaznické péče

Získání nového zákazníka je velmi drahé. Až 7x dražší než udržení zákazníka stávajícího. Drobné i větší chyby, slepé cesty k produktům, chybějící nebo…

Krizový management

Krize - šablona krozový plán

Krizový plán - šablona

Jakmile zjistíte, že jste v krizi, je třeba ihned jednat. Znát postup a začít analyzovat důležitá opatření. Počítat potenciální příjmy, ztráty, úspory a další…

Krizový management

jak vyřešit krizi - 4 kroky

První 4 kroky pro vyřešení krize

Zjistili jste, že jste v krizi a přichází otázka - “Co mám udělat jako první, abych krizi zastavil a firma přežila s minimálními ztrátami? Možností se…

Zobrazit další

Informace z praxe do mého emailu

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie