Výpis článků - Ekologické systémy řízení (EMS)

Obor Ekologie na Vlastní cestě se orientuje na vytváření a vedení systémů řízení k ochraně životného prostředí s využítím především mezinárodního standardu ISO 14001.  

Kompetenční centrum - hodnocení dovedností manažerů

AC/DC levnější než personální agentura

Hudebně znějící zkratka však znamená assessment a development centrum. V …

hodnotící centrum, dovednosti

Komunikace při nástupu nového pracovníka

Jak představit nového pracovníka

Nástup nového pracovníka je výsledkem dlouhé a nákladné práce personalistů a…

nástup zaměstnance, komunikace

jak nastavit plat spravedlivě

Jak nastavit férově plat

Vedoucí se často trápí tím, zda je plat dostatečně vysoký, zda mu odpovídá vykonaná…

plat, odměna, bonus

Příprava na krizi

Příprava personální politiky na krizi

Žádné štěstí netrvá věčně a žádný úspěch není bez omezení. Pokud dnes zažíváte…

kompenzační plán, strategie

konflikt mezi týmy

Jak řešit konflikt mezi týmy

Snažíte se být úspěšní. Zajistit pracovníkům budoucnost a jistoty. Při tom Vás brzdí…

konflikt, tým, příčina

Chyby chválení a kárání

Kdy chválení a kárání nefunguje

Denním chlebem manažerské práce je podávat zpětnou vazbu. Do ní především patří…

zpětná vazba, pochvala, kárání

Dynamická simulace

Dynamická simulace - budoucnost…

Manažeři se chtějí rozhodovat správně a rychle. Při řízení chtějí dosahovat…

školení, kapacity, plánování

Fluktuace - co dělat, aby lidé neodešli

Fluktuace nemusí být problém

Rozšiřování kapacit a s tím související nábor nového personálu patří mezi top témata…

nefinanční benefit, potřeby

Podniková psychologie

Změny vyžadují psychologii

Dnes není problém nastavit procesy, použít technologii. Problém je, jak udělat…

podniková psychologie

Vedení postojů k úspěchu

Vedení postojů

Trend zavádění procesů s nástupem leadershipu ustupuje do pozadí. Procesy a efektivní systém jsou samozřejmostí.…

leadership, informace

Triáda plánování  - strategie do praxe

Jak dosáhnout strategických cílů

Triáda plánování pomáhá manažerům a majitelům jednoduše a logicky dosahovat splnění…

strategie, cíle, triáda

Real manager pro dočasné vedení firmy

Rychlé změny profesionálně – REAL…

Základem managementu jsou zkušenosti a znalosti, které firma potřebuje pro efektivní…

interim manager, change

Customizace podnikových informačních systémů

Současnost podnikových systémů je v…

Velkým tématem dnešní doby jsou informační technologie a systémy. Mnoho manažerů a…

ERP, potřeba zákazníka

Koučink má vést k výkonu, motivaci, spokojenosti

Koučink ve firmách efektivně

Koučink je stále žhavá novinka na poli vzdělávání, a tak se těší velké pozornosti.…

coaching, koučink, motivace

Média - rozcestník - dát o sobě vědět

Jak dát o sobě vědět – pro…

Mám zaplatit inzerát v novinách nebo raději banner na internetu? Jak se o tom,…

komunikační mix, marketing

Psychologie normování - komunikace s pracovníky

Psycholog normovač

Kameru postavím na stativ. Stativ postavím před pracovní stůl. Kameru namířím na ruce montážní pracovnice Jany.…

norma, normovač, lean

Motivace zaměstnanců - krize

Když standardní motivace zaměstnanců…

Práce přibývá. Zaměstnanci již nechtějí peníze, bonusy je nezajímají, o přesčasech…

motivace zaměstnanců, krize

Změny ISO 9001:2015 - management systém kvality

Moderní systém se nemusí obávat změn…

Dobře procesně připravený systém managementu se nemusí obávat dalších změn norem ISO…

management systém, ISO 9001

Tisková konference

Jak zvýšit efekt tiskové konference…

Tisková konference patří mezi velmi důležité nástroje Public Relations pro…

tisková konference, sociální

Pět tipů pro správné delegování

Pět tipů pro lepší delegování

Delegování úkolů je nevděčné téma – všichni o tom hovoří, přitom mnoho…

delegování, úkolování

« předchozí 1 2 3 4 5 6 8 následující »

Obor

Metoda

Norma

Poradci

Myšlenky poradce

„Poctivý poradce účtuje jen skutečnou práci.“ více >>

Jiří Střelec Jiří Střelec

Hodně podnikatelů zažilo spolupráci s poradci, kdy poradce "zapíná stopky" od pozdravu "Dobrý den,..". Do faktury zahruje i společenskou diskusi o tom, jak se firmě daří nebo i přestávky. Poctivý poradce vykazuje jen dobu, kdy využíval své odbornosti ve prospěch zákazníka. Jde o dobu, kdy analyzuje, hledá řešení, lektoruje, trénuje apod.

Přejete si být informováni o nových článcích, metodách, řešeních z praxe, školeních, nabídkách?

Pokud hledáte konkrétní téma a nemůžete jej najít, napište majiteli na info@vlastnicesta.cz

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory Cookie. Další informace