Vyberte si článek

Zrušit

Kvalita | procesní řízení

Podniková psychologie

Změny vyžadují psychologii

Dnes není problém nastavit procesy, použít technologii. Problém je, jak udělat všechny změny s lidmi. Nejlépe tak, aby je lidé sami nacházeli a rozvíjeli.…

Kvalita | procesní řízení

Customizace podnikových informačních systémů

Současnost podnikových systémů je v customizaci

Velkým tématem dnešní doby jsou informační technologie a systémy. Mnoho manažerů a majitelů firem zodpovídá za výběr systému pro plánování podnikových zdrojů a…

Kvalita | procesní řízení

Psychologie normování - komunikace s pracovníky

Psycholog normovač

Kameru postavím na stativ. Stativ postavím před pracovní stůl. Kameru namířím na ruce montážní pracovnice Jany. Usměju se. Vytáhnu papír, tužku, stopky a…

Kvalita | procesní řízení

Změny ISO 9001:2015 - management systém kvality

Moderní systém se nemusí obávat změn ISO 9001:2015

Dobře procesně připravený systém managementu se nemusí obávat dalších změn norem ISO 9001 např. i 2015. Správně zpracovaná mapa procesů, jednotlivé procesy…

Kvalita | procesní řízení

Pracovní prostředí umí podpořit produktivitu

Moderní trendy v pracovním prostředí

Úspěšné firmy měří výsledek, nikoliv strávený čas pracovníků. Pracovníkům pro dobré výsledky vytváří kvalitní pracovní prostředí, kde naleznou vhodné místo pro…

Kvalita | procesní řízení

Politika kvality umí porazit konkurenci, jen to nesmí být politická fráze.

Politika kvality způsob jak porazit konkurenci

Dobrá, ale jen zdánlivě jednoduchá problematika.  Zabývá se jí stejně usilovně malý živnostník jako nadnárodní firma. Příkladem správného řešení nám může…

Kvalita | procesní řízení

Vždy je třeba najít cestu k lidem a ke změně

Efektivita změny je spojnice techniky a psychologie

Ani korunu na zmar. Ani hodinu kapacity člověka na zmar. Ano, to je zásada efektivity a dnešního managementu. I přesto všichni víme, že se to vždy nepodaří a…

Kvalita | procesní řízení

Jste spokojeni s certifikační společností

Spokojenost s certifikačními společnostmi a auditory

Certifikace má v ČR dlouhou historii. Nejprve zde byly jen renomované společnosti, které by se daly spočítat na prstech jedné ruky. Certifikace…

Kvalita | procesní řízení

Kreativní mapa v průběhu realizace změny poradenského portálu s firmou LA TAUPE

Vizuální modely urychlí změny

Změn je hodně a musí se zapracovat do reality. Otázkou zůstává – „Jak to udělat rychle, levně a se zachováním všech souvislostí?“ O velmi…

Kvalita | procesní řízení

Proces Audity

Proces Audity

Interní audity jsou nutnou podmínkou zpětného prověřování systémů řízení dle mezinárodních standardů ISO 9001, ISO 14001 a dalších. Audity mohou výrazně…

Kvalita | procesní řízení

Od 18-ti jezdíme snad všichni tak na co vnitropodniková dopravní pravidla, že?“

Organizace dopravy

Stále si hodně manažerů myslí, že nejvíce úrazů vzniká ve výrobě. V některých oborech je to pravda. Bohužel hodně úrazů vzniká při dopravě.…

Kvalita | procesní řízení

Je třeba transformovat poradce, poradenské společnosti, certifikační společnosti a domnívám se, že i samotnou ČIA.

Přerůstá nám systém certifikací ISO přes hlavu?

Normy ISO jako systémy managementu jakosti patří k nejznámějším standardům kvality v Evropě. „Systém ISO je systémem řízení firem k …

Zobrazit další

Informace z praxe do mého emailu

Kvóty auditu
Mapa procesů
Koš - barva neshoda?
Diskriminace ISO
Formální strategie